|
V: iPhone 6 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-December-2015 kl. 11:03 |
Efter at være skiftet frem og tilbage mellem iPhones de seneste år overvejer jeg at prøve Android igen igen.
Hvad er en en uge gammel iPhone 6 64gb værd? Den er med tilbehør og kvittering osv. Indikation mere for at se om det kan lade sig gøre uden det vildeste tab |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den koster ca 5500 uden abb.
Og med fåes nogle steder med tilskud på ca 1000. Så er det lidt op til en mulig køber at kikke på det. Og hvad er du villig til at tabe ? Hvis du lige finder en som mangler vil 5000 være fin pris, måske tager jeg fejl. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Kun en uge gammel. Hvilke mangler eller gener, får dig til en så drastisk beslutning? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Haft 5s, 6, 5s, 6 og selvfølgelig andre før. Måske pga. iPhones nuværende størrelse jeg ligeså godt kunne prøve en Samsung eller lignende. Måske dumt men...
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
Hvis nogen herinde mangler sådan en til kr. 4.200 så skriv besked.
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |