recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: JBL L100 & Jamo S606
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: JBL L100 & Jamo S606

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: JBL L100 & Jamo S606
    Sendt: 13-Juli-2015 kl. 20:01
Hej
En ven har arvet nogle højttalere.. Det drejer sig om 

JBL L100 

Og JAMO C606

Standen på begge skulle være ganske udemærket..
Så er det store spørgsmål, hvad ville sådanne et par stykker kunne indbringe ved salg

mvh NIng

Redigeret af Ning - 13-Juli-2015 kl. 20:07
Ning
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 16:17
Bassen på jblèn, ser ikke ud til at have det godt, der mangler en dome i midten.
Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 16:34
Nu jeg kikker ordentlig efter, kan det godt se ud som om der er reppet på den, spiller den som den skal.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2015 kl. 16:47
Jeg må vist hellere selv se efter :-) Har kun fået billeder fra kammeraten før at prøve at forhøre mig her
Info følger
Ning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu