| 
	 | 
ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dea | 

Besvar  
   | 

| Forfatter | |

newzero  

Bruger  
   Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Emne: ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking DeaSendt: 08-Februar-2012 kl. 07:41  | 

ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dead.Jeg missede afsnittet i Søndags ( D 5 Feb ) På DR-HDThe Walking Dead. Må være Afsnit 14 ( S02E08 ) Season 2 Epsode 8 Ved nogen om jeg kan hente eller se den på nettet et sted Hvilken Binaer gruppe er samsynligheden størst at finde den i ? Bare sproget er på original Engelsk, så skidt med undertekster Håber MEGET en kan/vil hjælpe Mvh Newzero  | 
 |
| 

Med Venlig Hilsen. 

NewZero.  | 
 |
![]()  | 
 |

jgni  

Bruger  
   Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 19-Marts-2012 kl. 00:38 | 

| 

Mvh. Jan

| 
 |
![]()  | 
 |

Bruger udmeldt 43  

--  
   Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0  | 

Funktioner

Tak(0)
      Citér   Svar

Sendt: 19-Marts-2012 kl. 11:24 | 

| 

Det gjorde jeg åbenbart d 11 marts. Der var et underligt hul i handlingen til gårsdagens afsnit, hvor vi lige pludselig befinder os i en bil med den fremmede i bagagerummet, og han skal køres langt væk fra farmen.  

Redigeret af Kampus - 19-Marts-2012 kl. 11:29  | 
 |
![]()  | 
 |
    Besvar  
   | 
  |
| Skift forum | Forum-tilladelser  ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum  |