|
ØV Jeg missede sidste afsnittet af The Walking Dea |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2012 kl. 08:23 |
The Walking Dead. Må være Afsnit 14 ( S02E08 ) Season 2 Epsode 8 Ved nogen om jeg kan hente eller se den på nettet et sted Hvilken Binaer gruppe er samsynligheden størst at finde den i ? Bare sproget er på original Engelsk, så skidt med undertekster Håber MEGET en kan/vil hjælpe For næste episode kommer jo på Søndag, og vil meget meget gerne se foregående afsit først Mvh Newzero ![]() |
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der var altså ikke noget afsnit sidste søndag, hvis der havde været det ville du også kunne have set det på hjemmesiden og på DR HD på fredag. Næste afsnit kommer vist først 5.marts eller noget lignende.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
Hej DB89..
Åhh.. Er det virkelig sandt ?
Hvor heldig kan man være ?
Så er det da sikkert også derfor jeg ikke kunne finde den genudsendelse, som de plejer at sende.
Vist Onsdag aften ikk ?
Hvad var grunden til de ikke sendte serien i søndags måske?
Du skal have 1000 tak.. Du har reddet mig uge db...
Mvh newzero
|
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Jeg kender ikke årsagen of undrede mig over det ikke kom men lykkedes på DR Mama 's Facebook side at finde oplysninger om hvornår de kommer igen
|
|
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Der er kun vist 7 afsnit i sæson 2. Næste afsnit bliver vist den 12.2. i USA
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jeg havde spurgt på mama facebook - og ja ganske rigtig springer de over pga USA. Ringe de ikke sagde det efter afsnit 13... ;)
|
|
![]() |
|
Ja eller at de havde skrevet det på hjemmesiden istedet for der står den samme gamle tekst om at de bliver sendt hver søndag.
|
|
|
|
![]() |
|
luv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Jeg er bange for, at det tidligst bliver den 19.02.12..........som jeg kan læse det, så udkommer den i U.s den 12.02.12 - og jf. dr hjemmeside (mangle på samme) må de ikke sende før 7 dage efter!!!
mvh
|
|
Livet er skønt.
|
|
![]() |
|
SteffenM ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Helt klart en af tidens bedste serier... i hvert fald efter min smag :)
|
|
Stue: UE55D8005, Audiovector K-Signature series, Harman Kardon AVR630
Soveværelse: UE40D8005, Cambridge Minx S215, Upcoming forstærker |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Nogle der ved hvornår season 2 kan købes ?
|
|
![]() |
|
Det bliver vel først når de er færdig med at sende den i USA? Jeg har dog selv optaget samtlige afsnit.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |