|
V: JVC HD 350 samt Lissau Tabtension 102" ISF |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juni-2014 kl. 14:48 |
Hej
Jeg overvejer at sælge mit projektor setup. Systemet består af en JVC HD 350 projektor i hvid med ca. 300 timer på pæren. Derudover har jeg et ISF certificeret Lissau Tabtension motorlærred i 102" 16:9 gain 1 og en Lissau link box der sørger for at lærredet kører ned når projektoren tændes. Systemet fungerer upåklageligt! Projektor og lærred fremstår fuldstændigt som nyt! Lad mig høre hvad I tænker Mvh Jesper Redigeret af Ehlz - 02-Juni-2014 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal nok komme med en alder også :)
Hvis du er interesseret i at dele salget, så kunne jeg godt være interesseret i at vide hvad du forestiller dig lærredet skal koste? |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Hej Dabp.
Jeg kan ikke huske hvor gammelt det er og det har vel heller ikke meget relevans i forhold til en vurdering?. Det der tæller er vel lampetimerne og standen af lærred. Jeg kan sige at det på intet tidspunkt har været taget ud af funktion (altså stået og samlet støv i et skab) og jeg husker at jeg købte HD 350 dengang JVC´s opgradering kom (X30?) /Ehlz Ps: Salg af lærred isoleret kan måske godt komme på tale. Redigeret af Ehlz - 02-Juni-2014 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
Alder hænger jo sammen med garanti, ligeså vel som pris hænger sammen med garanti? :)
Du svarede dog ikke helt hvad du forventede at få for det. Kunne bare godt tænke mig at kende et ca tal? |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Kunne også være interesseret i lærredet.
|
|
![]() |
|
Hej Igen
Du har ret mht. garanti. Garantien er udløbet for begge produkter da de er købt for ca. 3 år siden så vidt jeg husker. Jeg har ingen ide omkring pris men ved jeg gav omkring 20.000 for lærred og Lissau link dengang. /Ehlz |
|
![]() |
|
Ok, så er din brugt pris muligvis en tand mere end jeg har at lege med... Held og lykke med salget :)
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
jvc´en kan erhverves til omkring 1000 euro på ebay.
|
|
![]() |
|
Hej Bravo
Tak for oplysningen. Kan dog se der er en magen til min til 1.400 Euro med længere tid på lampen. Den sorte du formentlig referere til har ca. 1000 timer på lampen! Redigeret af Ehlz - 02-Juni-2014 kl. 16:05 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Ja - men det er korrekt.
Men det er vel køb nu prisen :) ikke givet de sælges til det vel ? :) |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Ca. 6000 - 7000 for projektor. Lærred nok ca. det samme med link.
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Det tror jeg er en smule for dyrt. Jeg har lige købt en x30 med under 300 timer på pæren incl 4 3D briller, emitter og et Chief beslag for 8000,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |