|
V: JVC HD 350 samt Lissau Tabtension 102" ISF |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
StylaH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
10k for begge dele budt - Afhentet i weekenden, kontant. Skriv PM hvis det har interesse
|
||
![]() |
||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
|
Ja, det er det så :) Troede bare JVC generelt lå lidt for højt vurderingsmæssigt.
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
|
UHA... Hvor har du været så heldig at stuve sådan en handel sammen henne?
![]() |
||
![]() |
||
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
|
Ja, jeg vil også sige at en X30 til den pris nærmere er et udtryk for en ULTRA god handel frem for en høj pris for HD 350.
|
||
![]() |
||
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
|
Er de 10.000 i udbetaling? :-) 10k er ALT for lidt for nævnte system. |
||
![]() |
||
|
Ok for projektoren er prisen tæt på at ramme min forventning, men jeg forventer da noget mere for mit lærred som kostede 20k fra nyt. |
||
![]() |
||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
|
Så springer jeg fra igen.
|
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
Det har jeg på DBA
![]() |
||
![]() |
||
SvenneF ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Status: Offline Point: 20 |
|
Hej
Er lærredet solgt ? Evt pris ? VH Svenne |
||
vh
Svenne |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |