recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: JVC HD 350 samt Lissau Tabtension 102" ISF
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: JVC HD 350 samt Lissau Tabtension 102" ISF

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
StylaH Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2008
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér StylaH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 09:47
10k for begge dele budt - Afhentet i weekenden, kontant. Skriv PM hvis det har interesse
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 09:47
Ja, det er det så :) Troede bare JVC generelt lå lidt for højt vurderingsmæssigt.
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Det tror jeg er en smule for dyrt. Jeg har lige købt en x30 med under 300 timer på pæren incl 4 3D briller, emitter og et Chief beslag for 8000,-
UHA... Hvor har du været så heldig at stuve sådan en handel sammen henne? Smile
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:43
Ja, jeg vil også sige at en X30 til den pris nærmere er et udtryk for en ULTRA god handel frem for en høj pris for HD 350.

Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af StylaH StylaH skrev:

10k for begge dele budt - Afhentet i weekenden, kontant. Skriv PM hvis det har interesse

Er de 10.000 i udbetaling? :-)

10k er ALT for lidt for nævnte system.
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Ca. 6000 - 7000 for projektor. Lærred nok ca. det samme med link.

Ok for projektoren er prisen tæt på at ramme min forventning, men jeg forventer da noget mere for mit lærred som kostede 20k fra nyt.
Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 14:21
Så springer jeg fra igen.

Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af Bravo Bravo skrev:

Oprindeligt skrevet af JakobSkaarup JakobSkaarup skrev:

Det tror jeg er en smule for dyrt. Jeg har lige købt en x30 med under 300 timer på pæren incl 4 3D briller, emitter og et Chief beslag for 8000,-
UHA... Hvor har du været så heldig at stuve sådan en handel sammen henne? Smile
Det har jeg på DBA Clap
Til top
SvenneF Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juli-2010
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SvenneF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2014 kl. 18:56
Hej

Er lærredet solgt ? Evt pris ?

VH
Svenne
vh

Svenne
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu