|
V: Kef KHT3005 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sælger det ikke lige i denne omgang. Jeg havde tænkt mig, at salget af dem skulle give et lille tilskud til et stereo setup. Men jeg har ikke fundet noget andet endnu. Jeg havde et sæt Canton Vento 830.2 i kikkerten. Jeg syntes de er rigtigt flotte og ejerne er rigtigt glade for dem. Men jeg har lidt langt til den nærmeste forhandler, så det bliver list besværligt at lytte til dem. Desuden er jeg blevet tvivl om, jeg vil kunne undvære en subwoofer. Selvom de har 7" membran, er det stadigt kun en stander højtaler.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
Hvis du bestemmer dig for at sælge så sig lige til, kan godt være interreseret, kan man få fødder til så de kan stå uden stativ eller hænges på væg ?
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Føderne følger altid med som standard. Og med dem, kan højtalerne stå på et bord eller vægmonteres. Standene købte jeg på et senere tidspunkt, fordi højtalerne er dimensioneret så de næsten er lige så dybe som højden. Og jeg syntes de tager sig bedre ud på en stander, hvori man også kan føre kablerne.
Redigeret af -claus- - 10-April-2013 kl. 20:47 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
mbjerregaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Er salg udelukket ? Vil da ellers godt give et bud på 3500,- afhentet
|
|
![]() |
|
Lehmann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2013 Sted: København Status: Offline Point: 1 |
Hej vil gerne byde 4000 kr. for hele systemet, afhentet... Mvh Jonas Lehmann
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |