recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Kef KHT3005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Kef KHT3005

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 07:58
Jeg sælger det ikke lige i denne omgang. Jeg havde tænkt mig, at salget af dem skulle give et lille tilskud til et stereo setup. Men jeg har ikke fundet noget andet endnu. Jeg havde et sæt Canton Vento 830.2 i kikkerten. Jeg syntes de er rigtigt flotte og ejerne er rigtigt glade for dem. Men jeg har lidt langt til den nærmeste forhandler, så det bliver list besværligt at lytte til dem. Desuden er jeg blevet tvivl om, jeg vil kunne undvære en subwoofer. Selvom de har 7" membran, er det stadigt kun en stander højtaler.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2008
Point: 869
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blu-ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 10:04
Hvis du bestemmer dig for at sælge så sig lige til, kan godt være interreseret, kan man få fødder til så de kan stå uden stativ eller hænges på væg ?
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-April-2013 kl. 20:45
Føderne følger altid med som standard. Og med dem, kan højtalerne stå på et bord eller vægmonteres. Standene købte jeg på et senere tidspunkt, fordi højtalerne er dimensioneret så de næsten er lige så dybe som højden. Og jeg syntes de tager sig bedre ud på en stander, hvori man også kan føre kablerne.

Redigeret af -claus- - 10-April-2013 kl. 20:47
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
mbjerregaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2010
Point: 222
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2013 kl. 22:16
Er salg udelukket ? Vil da ellers godt give et bud på 3500,- afhentet
Til top
Lehmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-April-2013
Sted: København
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 21:07
Hej vil gerne byde 4000 kr. for hele systemet, afhentet... Mvh Jonas Lehmann
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu