|
V: Komplet B&W CM serie |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Lekruse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2012 Status: Offline Point: 29 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2013 kl. 13:09 |
|
Hej Recordere :),
Håber i kan hjælpe, jeg overvejer lidt, at sælge hele mit b&w setup for, at prøve noget nyt. Jeg kunne godt tænke mig jeres input mht. pris. Delene solgt i sæt eller solgt samlet. Fronter: B&W CM7 (Ca. 3 år) Center: B&W CMC2 (6 måneder gamle, 2 års garanti tilbage fra Hifiklubben) Bag: B&W M1 (6 måneder gamle, 2 års garanti tilbage fra Hifiklubben) Receiver: Denon AVR-3312 (1,5 års garanti fra Hifiklubben) Det hele står som nyt, på forhånd tak :) vh Mike ![]() |
||
![]() |
||
President83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2011 Sted: Rødekro, Dk Status: Offline Point: 232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa
jeg kunne godt være interesseret i din center Mvh Anders
|
||
![]() |
||
Lekruse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-November-2012 Status: Offline Point: 29 |
|
Kan også se du har nok effekt til, at drive den :) Send evt. PM
|
||
![]() |
||
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
|
Hvad har du af prisidé på dine to fronthøjtalere?
|
||
![]() |
||
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
|
Stået i et hjem hvor der bliver røget? Det er ikke helt uvæsentligt.
|
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Hvor har du det fra? Pris ide på fronthøjtalere?
|
||
![]() |
||
|
Nej, det har de ikke. Indlæg er oprettet for, at få en vurdering omkring, hvad jeg kan regne med, at få. Nogle bud på, hvad sådan noget udstyr er værd?
|
||
![]() |
||
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
|
Jeg kan sige dig at jeg fik 6000kr for sådan et sæt cm7 for et par måneder siden i perfekt stand
|
||
![]() |
||
aouer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
|
Jeg vil skyde på 8800-9200 for hj.
|
||
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
||
![]() |
||
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
|
Jeg fik 4500 for mine, og de blev vuderet til 4000 herinde på recorder. dog var mine i wenge. Jeg vil da meget gerne købe dine. jeg savner stilen over sådan et par b&w :)
|
||
![]() |
||
hammeraman ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
|
Jeg tager gerne centeren for 3k
![]() |
||
myspace.com/hammeraband
|
||
![]() |
||
mjmusicianmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Status: Offline Point: 191 |
|
Jeg har sendt dig en pm :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |