|
V : Komplet ELAC 240-Seie Surround sæt |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sig mig plejer de fronter ikke koste 16.000? Hvor pokker finder du dem så billige Audiogon?
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det må være stk-prisen han har fundet
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Ja det lyder godt nok for godt til at være sandt!
|
|
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Fronterne koster typisk omkring 8K pr. stk.
Jeg vil sørme også ønske at sættet kan indbringe mere end de 10-12K som jeg har vurdereret, så vil jeg blive glædeligt overrasket
![]() |
|
![]() |
|
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
Ja sørme om det ikke er stk prisen........men uforhandlet pris som de skriver ved div tyske hjemmesider.
De må ikke reklamere med lavere priser end vejl. Men de vil til alle tider være en ordentlig opgradering i forhold til Audiovector. AV bruger så vidt jeg ved en Elac diskant de så har modificeret til ikke at være egnet til at spille musik, men til at dissekere optagelser med, og analysere. Ikke til at nyde musik med som Elac. Google det gerne. Husker jeg engang havde nogle TDL RSTL som brugte Elac aludiskanter understøttet af en Coles superdiskant. Sikke en bas, og fin fin diskant. Korriger mig hvis jeg tager fejl. |
|
![]() |
|
Ja - men det rigtig som hother siger. Pengene sidder bare tæt på folk, det ikke meget der bliver solgt. Det også de samme annoncer hverdag når man søger på forskellige ting...
Men igen - det ikke meget der er til salg af det, desværre tror jeg så heller ikke Elac er så udbredt et produkt, men man kan jo håbe ;) |
|
|
|
![]() |
|
Haha burde korrigere din konstante nedsabling af Audiovector, men den vej skal vi slet ikke gå, slet ikke i hans salgstråd! ;)
Men ingen tvivl om det sæt er af en ekstrem kvalitet, og vil våge den påstand, at det er en af de bedste højttalere jeg har hørt i 15.000 kr klassen! ;) |
|
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
Nå - vi må hellere til det så :-)
Tak - for vurderingerne og de fine input
Jeg har oprettet en slagstråd her : Redigeret af Larxox - 11-Juli-2013 kl. 20:27 |
|
![]() |
|
Nille44 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 202 |
Audiogen, du må lige hjælpe mig med link til disse sider hvor Audiovectors modefisering af Elac diskanten skulle have så dårlig omtale?
|
|
Luxman L509X
Oppo BDP 105. Rega P8 med Apheta 3. LG Oled 55BX Ultrasone Signature Pro. Sonus Faber Olympia Novalll |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Omkring 50% af den nuværende nypris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |