recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V : Komplet ELAC 240-Seie Surround sæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V : Komplet ELAC 240-Seie Surround sæt

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:30
Sig mig plejer de fronter ikke koste 16.000? Hvor pokker finder du dem så billige Audiogon?
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:32
Det må være stk-prisen han har fundetWink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:32
Ja det lyder godt nok for godt til at være sandt!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:53
Fronterne koster typisk omkring 8K pr. stk.

Jeg vil sørme også ønske at sættet kan indbringe mere end de 10-12K som jeg har vurdereret, så vil jeg blive glædeligt overrasket Smile
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 23-Februar-2010
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:04
Ja sørme om det ikke er stk prisen........men uforhandlet pris som de skriver ved div tyske hjemmesider.
De må ikke reklamere med lavere priser end vejl.
Men de vil til alle tider være en ordentlig opgradering i forhold til Audiovector. AV bruger så vidt jeg ved en Elac diskant de så har modificeret til ikke at være egnet til at spille musik, men til at dissekere optagelser med, og analysere. Ikke til at nyde musik med som Elac. Google det gerne.
Husker jeg engang havde nogle TDL RSTL som brugte Elac aludiskanter understøttet af en Coles superdiskant. Sikke en bas, og fin fin diskant.
Korriger mig hvis jeg tager fejl.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:05
Ja - men det rigtig som hother siger. Pengene sidder bare tæt på folk, det ikke meget der bliver solgt. Det også de samme annoncer hverdag når man søger på forskellige ting...

Men igen - det ikke meget der er til salg af det, desværre tror jeg så heller ikke Elac er så udbredt et produkt, men man kan jo håbe ;)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:07
Haha burde korrigere din konstante nedsabling af Audiovector, men den vej skal vi slet ikke gå, slet ikke i hans salgstråd! ;)

Men ingen tvivl om det sæt er af en ekstrem kvalitet, og vil våge den påstand, at det er en af de bedste højttalere jeg har hørt i 15.000 kr klassen! ;)
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1025
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Larxox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:25
Nå - vi må hellere til det så :-)

Tak - for vurderingerne og de fine input

Jeg har oprettet en slagstråd her : 

Redigeret af Larxox - 11-Juli-2013 kl. 20:27
Til top
Nille44 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-August-2012
Sted: Danmark
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nille44 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 07:23
Audiogen, du må lige hjælpe mig med link til disse sider hvor Audiovectors modefisering af Elac diskanten skulle have så dårlig omtale?

Luxman L509X
Oppo BDP 105.
Rega P8 med Apheta 3.

LG Oled 55BX
Ultrasone Signature Pro.

Sonus Faber Olympia Novalll
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 16:20
Omkring 50% af den nuværende nypris.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu