|
V: Komplet hjemmebio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2016 kl. 20:24 |
P.g.a. af forestående flytning skal mit komplette hjemmebiografudstyr sælges. Biografen består af: Projektor: Cineversum Blackwing Scaler: DVDO VP50 Lærred: 90" Screen Research lydtransparent masking lærred med 4 motordrevne fjernbetjente masker Højtalere: 3 x Miller Kreisel MK150 (2 x front + center) 4 x Miller Kreisel SS150 Tripole (surround) Subwoofer: Miller Kreisel MX350 Surround processor: Lexicon MC-12 HD Room EQ Effekt: Lexicon CX 7 Blu-ray: OPPO BD-83 kodefri HD-DVD: Toshiba X1 Remote: Philips Pronto TSU 9600 Surroundhøjtalere er incl. vægbeslag 2 x 1,5 + 1 x 3 personers ILVA sofa i biografrød. Hvad vil I skyde på værdien af sådan et setup-kan være? |
|
Legen bliver bare lidt sjovere med LEGO - Legen.dk
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7254 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næsten umuligt at vurdere sådan et setup samlet.
Der er mange fine dele. Som der sikkert er købere til stykvis Men formoder også det en lidt år på bagen som trækker samlet ned. Måske du kan komme med mere info og billeder for at kunne vurdere fornuftigt |
|
![]() |
|
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Lidt billeder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
Hvis du vil sælge noget enkeltvis må du godt sige til. Jeg er meget interesseret i 2 af dine ss150:)
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
Det er noteret....hvad vil du give for dem?
|
|
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Hvad skal din forstærker koste?
|
|
![]() |
|
Hej Jakob!
Tråden er en vurderingstråd:-) Forstærker og processor regner jeg med skal sælges samlet. Giv mig gerne et bud - så skal jeg nok holde dig opdateret når de kommer til salg. |
|
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Processoren er for mig og formodentlig også mange andre ikke interesant grundet dens forældelse, gamle HDMI standarder og manglende ATMOS og hvad det hedder alt sammen. Glæder mig til at se hvad du prissætter tingene til
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |