recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Komplet hjemmebiograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Komplet hjemmebiograf

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vrod Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Marts-2018
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vrod Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Komplet hjemmebiograf
    Sendt: 23-Marts-2025 kl. 16:01
Hejsa,

Jeg flytter snart fra Tyskland tilbage til Danmark og da der formentlig ikke vil være et dedikeret rum til hjemmebiograf i det nye hus, overvejer jeg at sælge mit udstyr enten delvist eller komplet. Jeg ville være glad hvis nogen kunne give mig en idé om hvad mine ting kunne være værd.

Højtalere:
- Dali Rubicon 6 black (2x)
- Dali Rubicon Vokal black (1x)
- Dali Rubicon 2 black (4x)
- Dali Rubicon LCR black (4x)
- Dali Phantom K-60 lofthøjtaler inkl. back-can (4x)
- Dali P-10 DSS black (2x)
- Dali K-14 black (1x)

Elektronik/Billede:
- Emotiva XPA5 Gen3 Forstærker - Opgraderet til 7 Kanalar
- Emotiva XPA5 Gen3 Forstærker - Opgraderet til 6 Kanaler
- Emotiva BasX A300 Forstærker
- Marantz AV10 (inkl. Dirac Bass Control MultiSub)
- Stewart Filmscreen Cima Tiburon Lærred - 100" 16:9 (fixed)
- Sony VW270 Projektor hvid

Alder er en smule forskelligt men langt det meste er mindre end 5 år gammelt. Marantz'en har lige rundet et år. :) Regning/kasser har jeg også til flere af komponenterne. Jeg søger ikke en super præcis værdi, bare en nogenlunde idé om hvad det kunne være værd.

Tak!

Redigeret af vrod - 23-Marts-2025 kl. 16:02
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2025 kl. 16:13
Hvorfor sælger og ikke bare sætte det op i din nye stue som en del af indretningen
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 3 minutter siden kl. 10:59
Det er dyrt og lækkert udstyr
Jeg stemmer også for at du beholder det
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Point: 1154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 40 minutter siden kl. 16:22
Lækkert grej. Jeg har selv prøvet at på at sælge alt mit udstyr samlet, da jeg flyttede fra mit gamle hus med komplet bio. Det var meget svært og jeg endte med at sælge det hele til de nye ejere af huset til spotpris.

Umiddelbart ville jeg sige halv pris af nyt og så prøv at sælge det enkeltvist eller i mindre partier.
Til top
FeiMJabba Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-December-2020
Sted: Næstved
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FeiMJabba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 9 minutter siden kl. 19:53
kunne godt være interesseret i den ene emotiva xpa 5
Skriv hvis du overvejer at sælge løst
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu