|
V: ældre denon blu ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2014 kl. 22:29 |
Jeg forsøge at sælge en blu ray afspiller for en kammerat.
Denon dvd 2500bt i sort. Han mener den kostede ham 7500 for ny, men jeg har ikke en ide om hvad sådan en går for? Så vejledning søges:-) |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Afskrivning på highend elektronikudstyr der hurtigt forældes teknisk (og måske også slitage på mekanik/laser?)? Tja..... omkring 50% pr. år? Så med omkring 6 år på bagen ender vi vel på symbolsk pris på et par hundrede. ![]() Mere ville jeg ikke selv max. smide efter den. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Ok ok.. Så tror jeg bare han skal beholde den, da han faktisk stadig er helt tilfreds med den..
Tak for svar:-) |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6294 |
Er den kodefri for DVD?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5328 |
![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Han vil have noget mere kompakt, da pladsen er noget mindre nu og han faktisk bruger playstationen istedet. Den står dog i soveværelset tilsluttet, men bruges ikke.
Ved ikke om den er regionsfri ift dvd |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |