|
V: lettere defekt Onkyo 606 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2013 kl. 13:17 |
Jeg overvejer at sælge min Onkyo 606 reciever. Den virker helt fint, bortset fra at der er sorte udfald på 2 af de 4 HDMI porte.
Hvad kan sådan en være værd og er der mon nogen der allerede nu er interesseret? |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du opgivet at skaffe nye kondensatorer, jf dit andet indlæg?
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg undersøger lige mulighederne. Jeg er lidt skeptisk ved at reparere den selv, da jeg aldrig har rodet med sådan noget før. Derfor ville jeg lige se om den det kunne betale sig at sælge denne og derefter købe en ny.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |