|
V: LG 42" 42LM660T |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2016 kl. 16:42 |
Hej,
Har dette tv tilovers. LG 42" 42LM660T Men er meget i tvivl om hvad det kan koste. Er købt i januar 2013. Ny pris 4.800. Fejler intet og alt følger med. Kvittering haves. Tv'et befinder jeg i Horsens. Håber nogen kan guide mig til en pris ![]() Mvh Klaus
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ca 2000.- vil jeg mene
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
2000 det er da vist os max
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
1500 kr
|
|
![]() |
|
Klaus.S ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 245 |
Tak for vurderingerne.,
![]() |
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Var så lidt, hvornår kan det hentes?
![]() |
|
![]() |
|
Det kan det så snart der er handlet -:) Det er pillet ned og nulstillet.
|
|
![]() |
|
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
Jeg byder 1500 afhentning i aften, da jeg tager på skiferie i morgen.
|
|
![]() |
|
Bersang ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2015 Sted: Aarhus, Danmark Status: Offline Point: 47 |
Tjek din indbakke Klaus 😊
|
|
![]() |
|
Jeg byder også 1500 kr. når du har fået et nyt tv.
|
|
![]() |
|
Tror du har misforstået teksten Steen. Jeg har købt og LG tv'et er taget ned og nulstillet tilbage til fabriksinstillingen.
Men der er budt 1500 med afhentning i aften fra Bersang |
|
![]() |
|
Klaus S. Jeg vil gerne hente det snarest, så overvej det nøje. Jeg skal også ordenlig tid i seng.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |