|
V: LG 42PX5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MIDO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-August-2012 kl. 11:24 |
Hej Alle
Nu skal det være, det gamle LG 42PX5 skal siftes til et 50" pana VT50, men problemet er bare at det gamle bare tygger der ud af og fejler nada, så er lidt synd bare at hive det ud til højre, og har ikek behov for at smide en 42" ind i et andet rum, så tænker på om man i det hele taget kan få bare lidt Kr ud af det ved at sælge, så mit ?, hvad dælen kan sådan en svend sælges for, ved godt det ikke er astronomiske beløb vi snakker om
![]() |
|
Michael
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skriver du ikke hvor gammelt dit TV er. Men regn med - 40% efter det første år, og efter 4 år = stort set intet
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Hvad havde du selv tænkt dig det skulle indbringe og hvor befinder det sig? Evt. interesseret i at lade BD film indgå som en del af handlen?
|
|
![]() |
|
MIDO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
hej Hother
tjaaa det er jo fra fælleskøbet her på siden, såå er vel fra 2006 mener jeg, og ved da godt det på ingen måde er en formue værd, men omvendt er det sgu også for godt til at smide på stor skrald ![]() |
|
Michael
|
|
![]() |
|
Strange
jeg ved det overhovedet ikke hvad det skal koste, så byd da ind, bliver ikke ikke stødt så let
|
|
Michael
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Og den evindelige klasikker: hvor?
|
|
![]() |
|
Hjemme hos mig
![]() ejj sorry, det er fyn Espe ved ringe
|
|
Michael
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Hej igen.. Jeg kan ikke rigtigt finde så meget info om tv'et, men antager ikke at det har c tuner og mpeg4 da det er 6 år gammelt.
Jeg vil byde 500 kr. eller blu ray film som kan indgå i handlen mod mindre kontanter.Jeg er selv fra Fyn.
Du kan evt. smide en pm med dit nummer, så kan vi tage den over sms hvis du er interesseret.
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Byder 600
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Ups. Så lige at det var på Fyn. Sorry. Trækker mig
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Hej Alle
Kan se at skærmen bliver i huset, den ryger på kontoret, så der vil jeg nok blive henvist til når sporten falder sammen med livsvigtige ting som sex and the city osv ;-) men tak for jeres kommentarer |
|
Michael
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |