recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: LG 42PX5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: LG 42PX5

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: LG 42PX5
    Sendt: 14-August-2012 kl. 11:24
Hej Alle
Nu skal det være, det gamle LG 42PX5 skal siftes til et 50" pana VT50, men problemet er bare at det gamle bare tygger der ud af og fejler nada, så er lidt synd bare at hive det ud til højre, og har ikek behov for at smide en 42" ind i et andet rum, så tænker på om man i det hele taget kan få bare lidt Kr ud af det ved at sælge, så mit ?, hvad dælen kan sådan en svend sælges for, ved godt det ikke er astronomiske beløb vi snakker om Tongue
Michael
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 11:48
Nu skriver du ikke hvor gammelt dit TV er. Men regn med - 40% efter det første år, og efter 4 år = stort set intet Embarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 13:37
Hvad havde du selv tænkt dig det skulle indbringe og hvor befinder det sig? Evt. interesseret i at lade BD film indgå som en del af handlen?
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 13:46
hej Hother
tjaaa det er jo fra fælleskøbet her på siden, såå er vel fra 2006 mener jeg, og ved da godt det på ingen måde er en formue værd, men omvendt er det sgu også for godt til at smide på stor skrald Wink
 
 
Michael
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 13:47
Strange
jeg ved det overhovedet ikke hvad det skal koste, så byd da ind, bliver ikke ikke stødt så let
Michael
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 15:03
Og den evindelige klasikker: hvor?
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 15:06
Hjemme hos mig LOL
 
ejj sorry, det er fyn Espe ved ringe
Michael
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 20:01
Hej igen.. Jeg kan ikke rigtigt finde så meget info om tv'et, men antager ikke at det har c tuner og mpeg4 da det er 6 år gammelt.
Jeg vil byde 500 kr. eller blu ray film som kan indgå i handlen mod mindre kontanter.Jeg er selv fra Fyn.
Du kan evt. smide en pm med dit nummer, så kan vi tage den over sms hvis du er interesseret.
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 17:30
Byder 600
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 17:31
Ups. Så lige at det var på Fyn. Sorry. Trækker mig
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
MIDO Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MIDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 17:34
Hej Alle
Kan se at skærmen bliver i huset, den ryger på kontoret, så der vil jeg nok blive henvist til når sporten falder sammen med livsvigtige ting som sex and the city osv ;-)

men tak for jeres kommentarer
Michael
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu