recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: LG PX950N 50" Plasma (Top model m/skade)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: LG PX950N 50" Plasma (Top model m/skade)

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: LG PX950N 50" Plasma (Top model m/skade)
    Sendt: 21-November-2013 kl. 13:23
Da jeg kigger efter nyt tv til stuen overvejer jeg at sælge mit gamle plasma tv.. hvis det kan indbringe en ordentlig pris vel at mærke! :)

Købt 26-01-2011
Pris: kr. 9999

Har fået udskiftet panelet i den tid jeg har haft, og har kørt upåklageligt siden. Det medfølger 1 sæt aktive briller, WiFi dongle og remote. Foden medfølger også samt et Vogels vægbeslag. NB. det er modellen med én stor glasfront i modsætning til dem hvor kanten rundt træder frem.

Desværre har tvet fået en skade i den "Anti reflektionsfilm" der sidder på fronten. Jeg har forsøgt at kontakte LG servicecenter, men det kan ikke skiftes.. siger de i hvert fald. Skaden er på størrelse med en mønt. TVet fejler ellers ikke noget.. NB! Når du ser tv på skærmen ligger man ikke mærke til det efter min mening.

Hvad kan jeg forvente at få for sådan et her?

Detaljer kan findes her

Skaden kan ses på billedet her under, lige til venstre for LG logoet. TVet fejler ellers intet.

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2013 kl. 15:30
Med den skade tror jeg det bliver nogen fornuftig pris.

Hvor kan det evt bruges ?    Soveværelse/ børneværelse.   Ikke i en stue hvis du spørger mig.
Den skade ville jeg altid have øjene på.

Vurderet til 2000.-
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 08:25

Hvis det er prisen så vil jeg hellere forære det til min nevø så han har det til hans PS3..

meen, er det virkelig dommen?
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 11:51
Aner ikke hvad det er værd, personlig ville jeg ikke give 2000 for det, jeg ville finde et TV til 2000 som ikke var defekt. Men så har du da julegaven til nevøen :-)
mvh Christian
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 13:32
Taler vi om det samme :) Det er den relative lille plet der er 5 cm over LG logoet.. Alt andet der kan ses er spejlbillede..
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 13:39
Normalt ville du vel kunne få omkring 4000 for det, med den fejl maks 3000 vil jeg mene.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 13:56
Det er nok også omkring de 3-3500 jeg ligger.. Det er trods alt et rigtig godt tv, uanset..
Til top
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér villads og vega Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2013 kl. 17:11
Hvor befinder det sig ?
Mvh Martin.
Mvh Martin.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 10:41

Jeg havde ikke set at der var spurgt til placeringen.. Esbjerg.

Til top
sp00bking Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sp00bking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 11:08
Jeg kunne MÅSKE godt være intresseret i det til de 3-3500kr. Men vil gerne se det først :/
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 11:46
Der er selvfølgelig FULD mulighed for besigtigelse.. Jeg skal dog lige have tænkt mig grundigt om, hvorvidt det skal skiftes ud nu til den pris. Jeg vender tilbage hurtigst muligt :)
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 12:17
var der ikke noget med at nogle pillede hele antireflektionen af det tv? jeg købte den ikke 3d udgave til de gamle for 6k for et stykke tid siden, og kan huske folk rent faktisk ved en fejl kom til at rive laget af..

og at det for nogle gav et bedre billede, da tv´et off angle fik nogle grimme "dobbelt" billeder

så vil man få flere reflektioner, men et tv uden defekt.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu