|
(V) Lissau Tab-tension 78" isf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2013 kl. 09:28 |
Hejsa
Jeg har nu haft sådan en her i ca. et år: Men da Jeg nu skal flytte , overvejer jeg at sælge den og få et fastramme lærred i stedet. Lærredet er som nyt, men hvad kan jeg få for det? Mvh Nick
|
|
![]() |
|
Keyvan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er svært at sige, men havde det været lidt større så ville jeg sikkert have sendt dig et bud. Jeg vil gerne hav en ny lærred i størrelse 90-100"...
|
|
![]() |
|
hafn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2011 Sted: ÅRHUS Status: Offline Point: 236 |
okay :)
måske andre der vil gi et bud?
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
Jeg har en antagelse... Jeg vil tro omkring 25% af nyprisen
Jovist, det er et fedt kvalitetslærred, men det har størrelsen imod sig... Personlig vil jeg ikke give mere end det jeg antyder for det, hvis jeg skulle have et lærred... da jeg netop ville gå på kompromis med størrelsen, som Keyvan skriver det, det skulle have været større! Jeg TROR det er "derfor", at folk ikke lige er springet på det... Muligvis pga. at de store tv i dag ikke er så dyre igen... Som sagt.... En antagelse...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |