|
V: Lyd- og mikrofonkabler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lasse44 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2012 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2012 kl. 23:30 |
Hej
Jeg har tilfældigvis fået en kasse med lyd- og mikrofonkabler i forskellige længder i en lækker professionel kvalitet. Det er især XLR-hun/XLR-han + lidt XLR/jack Jeg spiller ikke selv musik, så jeg ved ikke, om kablerne har nogen handelsværdi - og i så fald i hvilket forum. Eller om jeg bare skal køre det hele ud på genbrugspladsen. På AV-cables.dk koster den slags kabler 50-100 kr. afhængig af længden, så det er måske bare noget man køber, når man mangler det, og smider det væk, når man ikke lige har brug for det? |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv de relavante rubrikker på www.dba.dk men du skal nok ikke forvente mirakler :-)
Hvor mange har du fået, og hvor bor du?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |