|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Katana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() Sendt: 30-August-2007 kl. 11:18 |
Hejsa. Nu har jeg fået mig en TH42-PX70 som rent billedmæssigt er fantastisk at se på, men hvad f.....n tænker Panasonic på når de amputerer den digitale tuner så der ikke er fuld 7 dages EPG på alle programmer Det mystiske er at PX70'erne som eksempelvis sælges i UK har dette selvom der ikke er forskel på TV standarderne i DK/UK. Prøv at se det fine EPG på dette link: http://www.hdtvtest.co.uk/Panasonic-TH42PX70/Operation.php Hvad kan være årsagen til at DK udgaverne er amputeret? Er der nogen som ligger inde med en UK 42PX70 firmware
Mvh |
|
![]() |
|
JesperK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Ja, det undrer også mig. Har oprettet en tråd herinde tidligere omkring dette emne - det både irritere og undrer mig! Omvendt, så kan man håbe på en software opdatering engang kan fikse det. |
|
/Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |