|
V: Marantz SR5004 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal jeg gøre :)
|
|
![]() |
|
Enutie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
Jeg leder efter en forstærker, og jeg er da interesseret :) Men er du ved at lave en aftale med Naiera?
For hvis det er tilfældet vil skal jeg nok trække mig ud :)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12452 |
Jeg er i hvert fald stadig vældig interesseret.
Enutie, du kunne eventuelt overtage min SR4001 for en rigtig god pris ![]() |
|
![]() |
|
Enutie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 14 |
Det må du meget undskylde. Skal nok trække mig :)
hehe okay, hvad er en god pris? :)
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12452 |
Altså, Nick_S må jo sælge til hvem han vil, så du behøver slet ikke undskylde.
Vi kan snakke om min SR4001 hvis jeg får købt den her SR5004. Ellers skal jeg stadig bruge den. |
|
![]() |
|
Okay, jamen det bare iorden :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |