recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Mediecenter

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Mediecenter
    Sendt: 29-Januar-2016 kl. 10:51
Hej

Mit gamle mediecenter har nu ligget og samlet støv i et par år, og vil i den forbindelse overveje at sælge det. Men jeg ved ikke hvad jeg kan forvente at få for det, derfor var der måske nogen her som ville give et bud, eller komme med en reel salgspris.

Kabinet: Viako Mini Letter 55
Bundkort: Intel DH61AG
CPU: Intel Core i3 2120T
HDD: 320 GB 2.5" Seagate
RAM: 2 x 4GB DDR3 1333Mhz - SO-DIMM Corsair
CPU køler: GELID Slim Silence i-Plus CPU køler
DELL Strømforsyning
CIR modtager til IR remote (kan tænde og slukke fra S3/S4) Købt på ebay, og synes ikke modtagelsen på øjet er fantastisk god.














Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 11:20
Hvor sidder HDDén?
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 11:40
I et beslag over ram. Har ikke billedet af beslaget, men det sidder med to skruer i kabinettet (man kan se to huller på hver side af det) og så svæver den sådan set ind over rammene. 
Jeg har selv brugt en SSD, men havde en 320GB hdd (som har siddet i en TDC TV boks) liggende, som jeg tænker følger med købet.

Fandt et billede på google: http://www.techspot.com/images/products/desktop-pcs/desktop-pcs/org/2011-11-01-product-15.jpg

Redigeret af Skovbo - 29-Januar-2016 kl. 11:42
Til top
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 12:24
jeg har ingen anelse om hvad den slag er værd, men jeg kunne godt være interesseret i den, da jeg mangler noget til stuen:) har du selv noget du absolut en pris du ikke vil sælge den under?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

I et beslag over ram. Har ikke billedet af beslaget, men det sidder med to skruer i kabinettet (man kan se to huller på hver side af det) og så svæver den sådan set ind over rammene. 
Jeg har selv brugt en SSD, men havde en 320GB hdd (som har siddet i en TDC TV boks) liggende, som jeg tænker følger med købet.

Fandt et billede på google: http://www.techspot.com/images/products/desktop-pcs/desktop-pcs/org/2011-11-01-product-15.jpg

Okay, jeg spurgte egentlig kun fordi jeg synes det manglede. Jeg er desværre ikke interesseret i at købe, da jeg selv har en næsten magen til (samme bundkort, cpu og ram, men et streacom kabinet). 
Jeg synes bare dit kabinet så interessant og godt ud, og manglede så at se diskløsningen Wink
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 12:37
Jeg kan sige jeg har kvitteringer på det meste, og samlet for det hele (minus HDD og strømforsyning) løber det op i 3100,- Kabinet, bundkort, CPU, ram er fra april 2012.

Jeg tænkte omkring 1000,00 kr. som er 1/3 af nyprisen. 
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2016 kl. 22:43
skovbo det er nok lige højt nok vil jeg sige. Hvis den skal sælges så vil jeg tro et HBO på 500
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:32
Kabinettet er det som efter min mening hiver det højere op end 500 kr, da det ikke taber i værdi.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 16:33
Bud er pt på 750kr inkl fragt.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 21:47
hvilken BIOS version kører den med pt. ? og hvilken styre system har du brugt med den ?
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 21:53
BIOS er jeg usikker på, men den kan opdateres hvis det er en gammel version.
Jeg har kørt med Windows 7 og lagt XBMC/Kodi på.
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Swingking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2016 kl. 22:49
okay havde nemlig læst noget om at det skulle være svært at få opdateret bios på den , da der er kommet så mange versioner , version 104 skulle hvis være den nyeste pt.
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu