recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: MS Surface 64gb med tastatur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: MS Surface 64gb med tastatur

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nalle12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2010
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nalle12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: MS Surface 64gb med tastatur
    Sendt: 05-December-2012 kl. 16:09


Jeg har købt denne på den engelske MS webshop, og er egentlig godt tilfreds. Bruger den dog ikke som forventet - primært fordi jeg ikke kan få lov at sætte den op til min arbejdsmail (interne regler...).

Jeg vil derfor høre herinde om en vurderin af en evt. salgspris - er det umagen værd, eller skal jeg blot bruge den som endnu en surfpad til sofaen.

Mvh.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2012 kl. 20:37
Forventet prisniveau? Hvor? Tilbehør?
 
BS
Til top
nalle12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2010
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nalle12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2012 kl. 08:45
Den befinder sig i københavn - (charlottenlund)

Der er ikke noget tilbehør til den - andet end det som den kom med - oplader og tastatur samt embalage og diverse brugsvejledninger.

Den kostede 5700 kr og har været i brug således jeg har skulle oplade den to gange. Jeg har ikke en forventning om at den skal ryge til under 4500 - men forsøger at få en vurdering herinde fra.

Mvh.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 15:23
Jeg vil da godt byde 4000,- incl porto.

Jeg ved det er under din pris, men til 4500,- vil jeg hellere selv bestille fra USA hvor jeg med fragt lander på ca. det samme.

Mvh BS
Til top
nalle12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2010
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nalle12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2012 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Jeg vil da godt byde 4000,- incl porto.

Jeg ved det er under din pris, men til 4500,- vil jeg hellere selv bestille fra USA hvor jeg med fragt lander på ca. det samme.

Mvh BS


Undksyd det sene svar - har været en travl weekend.

Jeg tænker over det til i aften og giver besked.

Mvh.

Philip
Til top
nalle12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2010
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nalle12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 10:10


Jeg ved det er lang tid siden - men der har været nogle private omstændigheder.

Har lige sat min surface til salg herinde for 4k, da den ikke har været brugt siden jeg satte det her op.

Hvis du stadig er intereseret kan du blot skive.

Mvh.

Philip
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 10:39
Helt ok. Jeg har købt en anden :-)
 
BS
Til top
nalle12 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-April-2010
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nalle12 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 11:06
Mit tab!

Håber du er glad for den. Lækker maskine, som jeg bare ikke bruger!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu