recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: NAD T747 og NAD C275BEE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: NAD T747 og NAD C275BEE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: NAD T747 og NAD C275BEE
    Sendt: 30-December-2015 kl. 16:40
Sådan af ren nysgerrighed, hvad mener I nedenstående vil kunne indbringe i et salg?

Der sidder stadig beskyttelsesplastik på frontdisplay og manual, målemikrofon samt emballages haves stadig.

Har altid været kølet af en Antec AV-køler, så har aldrig oplevet ret meget varme. Emballage haves stadig.

Fælles for begge er at kvitteringer vist nok stadig haves et sted, men de er over 3 år gamle, så der er ikke længere garanti. Jeg er 1. ejer af begge enheder. De fremstår begge som nye, dog har fjernbetjeningen til receiveren lidt udvaskning af symboler på volumeknappen grundet brug.

Hvad vil de realistisk kunne indbringe, om det så skulle være her eller via dba?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 18:26
Omkring 5000kr
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af mylle mylle skrev:

Omkring 5000kr
Hvor meget vil du vurdere at de hver især bidrager med?
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 19:23
Gav selv 3000 for en 275bee for nyligt men det var nok også i den billige ende. Jeg vil sige 3500 for 275bee og 1500 for t747. T747 er en super fin forstærker som jeg selv har ejet men mangler nogle af de nye formater
Til top
eichmeier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér eichmeier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 22:50
Vil godt give 3.000 for din 275
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2015 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af eichmeier eichmeier skrev:

Vil godt give 3.000 for din 275
Nu er det kun en ren vurdering. Jeg er slet ikke på det stadie, hvor jeg er klar til at sælge, og hvis skulle sælge, så vil jeg have mere for min C275BEE Wink

Jeg har overvejet at prøve noget andet (f.eks. Marantz), men det forudsætter jo, at det rent faktisk vil være en opgradering værd i forhold til økonomien i det, og jeg har ikke lyttet til andet på mine højttalere, så jeg ved ikke om det vil være til det bedre eller ej.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu