|
v: Nvidia Shield TV boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2015 kl. 16:38 |
Hej
Jeg har købt en Nvidia Shield, og kan ikke helt blive gode venner med Android og alle de opsætningsmuligheder. Det er købt på Black Friday og der er selvfølgeligt kvittering med. Hvis jeg beslutter mig for at sælge er der mon nogen herinde der vil give de kr. 1.195,- som det kostede den ene dag. Det er selvfølgeligt i perfekt stand og med remote og controller. Dagsprisen er kr. 1.599,- Det befinder sig i Hillerød /Christian
|
|
![]() |
|
teleplus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg købte også min Nvidia Shield i El Giganten til Black Friday.
Leverede den tilbage i går - kunne vælge mellem penge tilbage, tilgodebevis eller noget tilsvarende fra butikken (jeg valgte Apple TV 4) Fortalte at skidtet leverede elendig billede på både Plex og Kodi - den forklaring accepterede de uden yderligere spørgsmål. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |