|
V: Onkyo PR-SC5508 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
En der ikke er så dyb. Så det er ikke fordi lyden fejler noget i Onky, men blot fordi den er så dyb ift mit andet udstyr at den gør livet lidt mere besværligt.
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
Jeg havde præcis samme problem som dig...! Også en af grundende til at jeg skiftede væk fra onkyo... De fejler absolut ingenting men den var desværre for dyb til min reol!.
|
||
![]() |
||
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
|
Hvorfor fanden er det at f.eks Onkyo samt Integra skal være så dybe i forhold til hmmm lad os se.
Denon - Marantz - NAD - Anthem - Pioneer osv osv? |
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|
Ja det er ret ærgerligt, for vil egentligt ikke ændre noget ved min lyd som den er nu. Så håber da ikke jeg mister noget af det jeg har hvis jeg skifter. Men det skal også se ordentligt ud i stuen nu og der er det lettere med en 35-40'ish dyb processor.
|
||
![]() |
||
|
Vejrup, fået min PB?
|
||
![]() |
||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
|
Jonas, den havde jeg ikke set.. sorry..! Jeg har svaret!
|
||
![]() |
||
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
|
Omkring 6k vil jeg mene. Mere hvis hdmi boardet er skiftet.
|
||
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Mnjah, tommelfingerreglen er kun for ting over et år gamle ![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Det med HDMI-boardet er vist ikke noget problem, med ONKYO's udvidede garanti, til 2017. M.v.h. |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
det burde i virkeligheden få prisen i vejret |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |