recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Onkyo TX-NR809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Onkyo TX-NR809

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MichaelSJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-Oktober-2011
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelSJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Onkyo TX-NR809
    Sendt: 14-December-2012 kl. 14:23
Har sådan en jeg overvejer at sælge grundet snarlig udstationering. Men hvad kan man forvente i brugtpris for sådan en svend? Fejler absolut intet og er mindre end et år gammel.

Det er en US model med tilhørende step-up(down - kan ikke huske) transformer :-)

Har kigget lidt efter en DK pris, men har ikke umiddelbart kunne finde en. Nogle der har solgt for nyligt eller kan huske hvad de som regel går for?
Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zirio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 10:38
Jeg er med, på en kigger :)

Umiddelbart vil skyde på 3-3.5K! Smile
Til top
Timeguardian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Timeguardian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af zirio zirio skrev:

Jeg er med, på en kigger :)

Umiddelbart vil skyde på 3-3.5K! Smile

Vil give zirio ret Wink

En ny kan erhverves for 6200 kr alt incl. via shopusa.

Syntes personligt, at det trækker gevaldigt ned, at det er en 110 v model (selvom der er omformer med).

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu