recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Oppo 93eu Regions fri.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Oppo 93eu Regions fri.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sixon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sixon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Oppo 93eu Regions fri.
    Sendt: 16-Januar-2014 kl. 23:12
Hejsa. 
Har en Oppo 93 den er købt hos AV-Connection og er regions fri.
Den har nu stået og samlet støv i et lille års tid hjemme hos mig.
Den er rigtig flot i standen, ingen synlige skader, ridser eller noget. Der er passet rigtig godt på den. 

Hvad er sådan en værd idag?

På forhånd tak
Patrick


Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 06:06
Har selv en oppo 93 som ikke er regions fri

Den prøvede jeg at sælge sidste år for 2600.-    Men ingen ville købe til den pris.
Så valgte jeg at beholde den 👍

Måske du kan få 2600 når den er regions fri.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 06:50
Jeg vil da lige melde min interesse for en Oppo BDP-93 ud. Kan dog ikke sige hvad den er værd... Wink
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Ghystro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2011
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ghystro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 08:03
Købte for 1½-2 år siden en regionsfri Oppo 93 for 2.500 inkl. fragt - den var lige knap 1 mnd gammel og inkl. alt (emballage, kvitt, fjbtj., osv.). Sælgeren ville have en 95 i stedet..!
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2014 kl. 18:10
Er den kodefri for både BD og DVD?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu