recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - v: Optoma Hd82
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

v: Optoma Hd82

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: v: Optoma Hd82
    Sendt: 27-September-2013 kl. 20:48
Hej.

Jeg har sådan en Optoma Hd 82 projektor og ville hører hvad i ville vuderer sådan en til?   Den har kørt max 300 timer på pæren, har den ikke hængende ligenu,men mener det var 250-300 timer. Den står super godt , er ret kompakt, om larmer ihvert fald meget mindre end min benQ7000.

Hov den er købt i hi fi klubben for 20k for hm lidt over 2 år siden.

Hilsen Kim.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7265
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 21:06
Altid svært med brugt grej    Men tror ikke den er meget mere værd end 5000.-
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2013 kl. 21:14
Tror at du har ret hansie, ville gøre ondt at sælge den til den pris når den er så god og købt til 20k, synes egenligt den står bedre end min benQw7000 i 2d,men den har ikke 3D. Min plan er lidt af hænge mit gamle motorlærred op i stuen og så hd82, men er fruen altså ikke enig i, måske en dag jeg kommer til at sætte den op alligevel hehe.
Med Venlig Hilsen Kim
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu