|
V: Pana G30 50" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2015 kl. 19:51 |
Hej
Har sådan et tv stående, fejlfri, perfekt stand og fra ikke ryger hjem. Alder 3,5 år. Hvad kan man være bekendt at forlange for det? Har muligvis org emb Er 1000 kr urealistisk? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror det er en meget fair pris.
Tror du måske kan få lidt mere. |
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Hvor?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Er det IK lige meget når der ønskes en vurdering ? Eller du mener måske den er mere/mindre værd hvis den feks står på Sjælland et sted ? |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Jeg kunne være interesseret hvis du gerne vil sælge. Hvor står TVet, hvis jeg skulle afhente.
|
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Tror 1500 vil være muligt.
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Tak for jeres bud - det er faktisk også en ret god skærm billede mæssigt, men er nødt til at skille mig af med den pga refleksioner i min stue. Den nye Sony W905 jeg har fået, kan ikke hamle op Pana'en - sådan er det bare :)
Den står i 6880 Tarm, hvis der skulle være interesserede herinde, og ellers er min nabo muligvis interesseret Redigeret af Plex - 26-Juli-2015 kl. 09:22 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvordan har den det med buzz?
|
|
![]() |
|
Jeg har intet bemærket
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |