recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic 47WT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic 47WT50

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Panasonic 47WT50
    Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 22:59
Jeg står og har fået et godt tilbud på et større tv, og vil i denne sammenhæng høre hvad mit tv egentlig er værd hvis jeg skulle sælge det?
Man kan læse mere om tvet her:
Det her er 47" versionen, mener det kostede 16.995,-
Der følger den alm fjernbetjening med. (den lille blev aldrig brugt, og endte i en kasse som der kom fugtskade i senere)
Det er er fantastisk tv, og har været glad for det siden starten af 2013 da jeg købte det ;)
Det her er en VUDERING, og er kun måske at jeg skal sælge det.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 23:10
2500
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 23:12
pu ha.. hvis jeg ikke kan få mere, så ryger det sku bare i soveværelset.
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 10:45
3000
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Point: 1333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 10:37
Oprindeligt skrevet af henriksommer henriksommer skrev:

pu ha.. hvis jeg ikke kan få mere, så ryger det sku bare i soveværelset.
Lyder som en god ide.

Bevares det er et godt TV. Men som du selv er inde på, så er efterspørgslen til dette størrelsessegment måske lavere (eftersom du selv vil have et større tv) samt vi skriver ultimo 2015, Pana´s 50´er modeller har nogle år på bagen...

Antag at du skal købe et "nyt" tv og prøv at spørg dig selv... Hvis du så en annonce på det TV, som du spørger om vurdering af... Hvad ville du så selv give... uanset førpris...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2015 kl. 16:20
Ja, jeg har måske fundet en der vil give 3500,- hvis jeg køber andet tv. vil jeg mene er acceptabelt.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 04:12
Det er et gammelt, og ikke særligt prangende, LCD-TV i en tid, hvor Panasonic satsede alt på plasma.

I forhold til deres nuværende LED/LCD er gengivelsen af sort ringe. Det var den også i 2012.

Hvis du kan få 3500 for det, vil det være idiotisk ikke at komme af med det i en fart... Eller smække det op i soveværelset, hvis du insisterer på at beholde det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2015 kl. 15:41
Jeg elsker det faktum at tvet er så tyndt. derfor er det svært at skille sig af med.
inklusiv beslag til ophæng, så stikker det kun 3.5 cm ud fra væggen (beslag er 8 mm)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu