recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic 65" vt60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic 65" vt60

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Enig med Jake, 

Jeg finder det dog noget tvivlsomt at sælger har købt det i år fra forhandler....

Det viser en evt kvittering vel.

Men prisen er helt ved siden af.  .
Det må tiden vise Smile Jeg mener også at prisen er helt ved siden af - er dog mere skeptisk end andre, da jeg mener at disse tv ikke kan være solgt i år, da de var i restordre i Q1 2014. Plus kostede de dengang ca. 20.500 kr. 

Tænker 10 k må være rimeligt. + % et par k.

Lige præcis samme jeg tænker, at tv'et ikke blev solgt mere i slutningen af 2013. Og er 99.999% på at INGEN forretning vil have så dyrt et tv til at stå så længe, og bare værdi.
Skrev også til sælger jeg tvivlede gevaldigt på hvornår det var købt, da jeg ikke kunne finde lignende plasma tv i nogen butikker fra nu :S

Problemet er så bare jeg leder efter noget til en 6k, da mit nuværende pana S30 42" klare det fint, men lidt bedre vil ikke skade ;)
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Grymok Grymok skrev:

Enig med Jake, 

Jeg finder det dog noget tvivlsomt at sælger har købt det i år fra forhandler....

Det må tiden vise Smile Jeg mener også at prisen er helt ved siden af - er dog mere skeptisk end andre, da jeg mener at disse tv ikke kan være solgt i år, da de var i restordre i Q1 2014. Plus kostede de dengang ca. 20.500 kr. 

Lige præcis samme jeg tænker, at tv'et ikke blev solgt mere i slutningen af 2013. Og er 99.999% på at INGEN forretning vil have så dyrt et tv til at stå så længe, og bare værdi.
Skrev også til sælger jeg tvivlede gevaldigt på hvornår det var købt, da jeg ikke kunne finde lignende plasma tv i nogen butikker fra nu :S

Problemet er så bare jeg leder efter noget til en 6k, da mit nuværende pana S30 42" klare det fint, men lidt bedre vil ikke skade ;)

Hehe Ja helt klart forståeligt! 
Jeg synes faktisk at jeg var ret så gavmild med den pris jeg var villig for at give for det. Jeg tænkte selv at rangen mellem 100-150 kr pr tomme måtte være fair.... Man skal også tænke på, hvis det går i stykker er der så nogle reservedele tilbage på markedet ? og så er der fragten for mit vedkommende...  
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af steen5 steen5 skrev:

Så vent til han bliver mør.
Ja nu må vi se hvad der sker.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 15:22
For det bliver ikke solgt til i nærheden af hvad han forlanger
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 17:52

Oprindeligt skrevet af Grymok Grymok skrev:

Enig med Jake, 

Hehe Ja helt klart forståeligt! 
Jeg synes faktisk at jeg var ret så gavmild med den pris jeg var villig for at give for det. Jeg tænkte selv at rangen mellem 100-150 kr pr tomme måtte være fair.... Man skal også tænke på, hvis det går i stykker er der så nogle reservedele tilbage på markedet ? og så er der fragten for mit vedkommende...  

Reservedele er jeg ikke bekymret for, en elektronik forsikring klare det der og så bare med selvrisiko på en tusse ;)

Selv tænkte jeg at byde en 6k, men så tror han jo bare jeg er dum :D
Til top
steen5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark Randers
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steen5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 17:56
Byd det og hør hvad han siger.
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 19:33
Ud fra annoncen, virker han ret urokkelig med hensyn til prisen. Den er til gengæld også fuldstændig sindssyg.
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Ud fra annoncen, virker han ret urokkelig med hensyn til prisen. Den er til gengæld også fuldstændig sindssyg.

Du har fuldstændig ret!.
Har også spurgt lidt ind til om det er Demo model og jeg var lidt skeptisk overfor han købte det i April, ti ldet blev han meget bestemt at det var det ved gud ikke!.
Måske om et par dage han bliver lidt mere blød :P
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2015 kl. 20:50
Man kan vel bede ham om, at oplyse os, hvor mange timer Tv'et har været i drift. Her mener jeg _eksakte_ og faktiske timer, som man kan få vist i servicemenuen. Så kan vi med sikkerhed få belyst, om det er en demomodel eller ikke.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 09:48

Man kan vel bede ham om, at oplyse os, hvor mange timer Tv'et har været i drift. Her mener jeg _eksakte_ og faktiske timer, som man kan få vist i servicemenuen. Så kan vi med sikkerhed få belyst, om det er en demomodel eller ikke.
Jeg har selv skrevet flere punkter, som jeg godt kunne tænke mig at vide nærmere omkring. Men jeg bliver blot henvist til nogle AC eller AX modeller, som ligger i mit buds priskategori... 

Men når det er sagt, så glæder jeg mig til at høre hvor mange timer der faktisk er kørt - selvom jeg har det på fornemmelsen at han ikke er villig til at oplyse dette. 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 10:40
Vil han ikke oplyse det, så glem ham.

Tv er jo ikke unikt, men et af de bedst,   Men kan købes for dyrt og han prøver sikkkert lige som i de gamle pioneer dage at sælge til meget mere end det er værd.

Redigeret af hansie - 23-November-2015 kl. 10:41
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 11:26

Jeg har selv skrevet flere punkter, som jeg godt kunne tænke mig at vide nærmere omkring. Men jeg bliver blot henvist til nogle AC eller AX modeller, som ligger i mit buds priskategori... 

Men når det er sagt, så glæder jeg mig til at høre hvor mange timer der faktisk er kørt - selvom jeg har det på fornemmelsen at han ikke er villig til at oplyse dette. 

Hvad er det for nogle punkter du har efterspurgt? ;)
Og har du spurgt ind til det med hvor mange timer det har kørt? :)

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu