|
V: Panasonic 65" vt60 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg skrev til ham at jeg undrede mig over at en forhandler i år har solgt tv'et, da det gik ud af produktion i q1 2014, Tv'et er brugt / mindre forældet. Jeg mener da også at jeg skrev lidt mere, men jeg kan ikke huske det, da han har slettet sine private poster... Derudover blev tv'et ikke solgt til pris han oplyser i slut Q1, men ca. 20500 kr. Jeg skrev sluttelig at en tilsvarende 55" model sælges for omkring 6500 kr. Så jeg ville gerne byde 9100 kr + at vi delte fragten. Et sted mellem 100 - 150 kr pr tomme må være rimeligt - med mindre han kunne argumentere i mod. Han svaret ikke på hvor han havde fået det fra (spurgte dog heller ikke direkte). og Alder var 4 måneder eller fra april måned.. Jeg leder videre måske skal en af mine kammerater bygge om og skal have mindre tv
![]() |
||||
![]() |
||||
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeps han har også fjernet de par spørgsmål jeg har sendt til ham :S Virker alt alt for lusket, at han ikke vil oplyse så simple ting :O
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |