recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic 65" vt60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic 65" vt60

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Grymok Grymok skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Man kan vel bede ham om, at oplyse os, hvor mange timer Tv'et har været i drift. Her mener jeg _eksakte_ og faktiske timer, som man kan få vist i servicemenuen. Så kan vi med sikkerhed få belyst, om det er en demomodel eller ikke.
Jeg har selv skrevet flere punkter, som jeg godt kunne tænke mig at vide nærmere omkring. Men jeg bliver blot henvist til nogle AC eller AX modeller, som ligger i mit buds priskategori... 

Men når det er sagt, så glæder jeg mig til at høre hvor mange timer der faktisk er kørt - selvom jeg har det på fornemmelsen at han ikke er villig til at oplyse dette. 

Hvad er det for nogle punkter du har efterspurgt? ;)
Og har du spurgt ind til det med hvor mange timer det har kørt? :)

Jeg skrev til ham at jeg undrede mig over at en forhandler i år har solgt tv'et, da det gik ud af produktion i q1 2014, Tv'et er brugt / mindre forældet. 
Jeg mener da også at jeg skrev lidt mere, men jeg kan ikke huske det, da han har slettet sine private poster... 

Derudover blev tv'et ikke solgt til pris han oplyser i slut Q1, men ca. 20500 kr. Jeg skrev sluttelig at en tilsvarende 55" model sælges for omkring 6500 kr. Så jeg ville gerne byde 9100 kr + at vi delte fragten. Et sted mellem 100 - 150 kr pr tomme må være rimeligt - med mindre han kunne argumentere i mod. 

Han svaret ikke på hvor han havde fået det fra (spurgte dog heller ikke direkte). og Alder var 4 måneder eller fra april måned.. 

Jeg leder videre måske skal en af mine kammerater bygge om og skal have mindre tv Wink
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 340
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 16:24

Oprindeligt skrevet af Grymok Grymok skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Man kan vel bede ham om, at oplyse os, hvor mange timer Tv'et har været i drift. Her mener jeg _eksakte_ og faktiske timer, som man kan få vist i servicemenuen. Så kan vi med sikkerhed få belyst, om det er en demomodel eller ikke.
Jeg har selv skrevet flere punkter, som jeg godt kunne tænke mig at vide nærmere omkring. Men jeg bliver blot henvist til nogle AC eller AX modeller, som ligger i mit buds priskategori... 

Men når det er sagt, så glæder jeg mig til at høre hvor mange timer der faktisk er kørt - selvom jeg har det på fornemmelsen at han ikke er villig til at oplyse dette. 

Hvad er det for nogle punkter du har efterspurgt? ;)
Og har du spurgt ind til det med hvor mange timer det har kørt? :)

Jeg skrev til ham at jeg undrede mig over at en forhandler i år har solgt tv'et, da det gik ud af produktion i q1 2014, Tv'et er brugt / mindre forældet. 
Jeg mener da også at jeg skrev lidt mere, men jeg kan ikke huske det, da han har slettet sine private poster... 

Derudover blev tv'et ikke solgt til pris han oplyser i slut Q1, men ca. 20500 kr. Jeg skrev sluttelig at en tilsvarende 55" model sælges for omkring 6500 kr. Så jeg ville gerne byde 9100 kr + at vi delte fragten. Et sted mellem 100 - 150 kr pr tomme må være rimeligt - med mindre han kunne argumentere i mod. 

Han svaret ikke på hvor han havde fået det fra (spurgte dog heller ikke direkte). og Alder var 4 måneder eller fra april måned.. 

Jeg leder videre måske skal en af mine kammerater bygge om og skal have mindre tv Wink

Jeps han har også fjernet de par spørgsmål jeg har sendt til ham :S
Virker alt alt for lusket, at han ikke vil oplyse så simple ting :O
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu