|
V: Panasonic G10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2015 kl. 22:25 |
Jeg overvejer om jeg skal skifte mit 42" Panasonic G10 ud, med en nyere model. Men jeg ved bare ikke helt hvad sådan et fjernsyn er værd i dag.
Fjernsynet er fra 2009, og standen er upåklagelig. Det har altid stået i et ikke-ryger hjem. Der kan medfølge et Vogles tv-ophæng med. Hvad vil det kunne indbringe i dagens Danmark? |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1000 -1500.-
Mere tror jeg ikke.. Nye tv koster ikke meget mere. |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Nej det er jo det. Men 1000 - 1500 kr. er også en fin fin pris. Tak for det. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
Jeg tro kun at du kan få det halve......
Klaus |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Maks 1000 kr, hvis du overhovedet kan få det.
Priserne på nye skærme er helt i bund, og der er sket meget på billedesiden siden din G10 skærm. |
|
![]() |
|
Ja det tænke jeg nok. Men sådan er det så åbenbart. Så må den bare ryge til salg til 500 kr.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
prøv i dba.dk med 1500.- måske nogen bider på
|
|
![]() |
|
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
Jeg fik solgt mit Panasonic TH42PV70F fra 2007, godt nok inkl. fod, vægophæng og Zaptor, til 750kr. indenfor 48 timer, og der var mange henvendelser. Så jeg vil nok også mene at du vil kunne få 1000-1500kr. for det, alt efter hvad der følger med. Jeg fik det solgt enten via DBA eller gul-og-gratis, jeg spurgte ikke om, hvor han havde set annoncen
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Jeg fik 1000 for mit gamle g20 for 3 måneder siden. Der tror jeg egentlig var meget rimeligt. Der er desværre ikke mange penge i gammelt elektronik.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |