|
V: Panasonic pt-ae5000 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
moonbobber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2014 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-November-2014 kl. 12:51 |
Hej hej,
Jeg overvejer at sælge min Panasonic pt-ae5000.. Den har ca. 600 timer bag sig. Hvad kan sådan en fætter gå for idag?? Hygge Hajza Moonbobber |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Omkring 2000.-
|
|
![]() |
|
moonbobber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2014 Status: Offline Point: 7 |
Ja, så skal den vidst ikke sælges.. Men 2000,- lyder umiddelbart også lidt under markedsprisen..
Hygge hajza Moonbobber |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Ka du ikke lige smide et link, for den eneste jeg ka finde hedder AT5000.
PS. Drop dit hygge hajza, det er ikke Arto. |
|
![]() |
|
Tror faktisk at det er den samme maskine.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Så hedder den pt ae7000.
|
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Vil skyde på du kan få mellem 5K-7.5K for din projektor:)
|
|
![]() |
|
Tak, geuken.. Mere den prisklasse jeg selv var ude i..
Hygge hajza Moonbobber Ps. Undskyld Strecker!! Havde ikke lige det at det ikke var Arto da jeg trykkede på besvar.. Tak for oplysningen!! |
|
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Har sendt dig en PM
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
jeg har ryddet op i tråden og slettet lidt indlæg, hold en ordentlig tone overfor hinanden, og så kunne man vel godt være flink overfor nye medlemmer så de bliver godt modtaget.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Thompson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 16 |
Hejsa, med mindre du står og mangler penge, så ha lidt tålmodighed og du burde kunne få omkring 10000kr for denne dejlige maskine. Husk der er også andre steder end her at sætte sit hifi til salg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |