recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic pt-ae5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic pt-ae5000

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moonbobber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-November-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moonbobber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2014 kl. 21:49
Jeg blev budt 5000 for den her på siden.. Det er vidst lige i underkanten.. Så jeg takkede pænt nej.. Selvom der snart er jul, gives der ingen gaver :) mangler ikke pengene og har faktisk slet ikke sat den til salg endnu..

Tak :)

Hygge hajza

Moonbobber
Til top
Thompson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-April-2011
Sted: Randers
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thompson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 18:11
Hejsa, godt du afslog dette fornærmende bud. Dem vil du få nogle stykker af, samt argumenter for hvorfor den ikke skulle være mere værd. Som sagt, hvis du ønsker at sælge, så vær tålmodig, samt sæt den også til salg andre steder, måske endda udenlanske hifisider, derved får du forhåbentlig flere bydere og i sidste ende en højere pris. held og lykke med det
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Point: 385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2014 kl. 20:32
For ca 1 års tid siden gav jeg ca 9000,- for en med 200 timer på pæren og med 2 3D briller så syns umiddelbart også 5000,- er i underkanten.

Held og lykke med salget 😊
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af Thompson Thompson skrev:

Hejsa, godt du afslog dette fornærmende bud. Dem vil du få nogle stykker af, samt argumenter for hvorfor den ikke skulle være mere værd. Som sagt, hvis du ønsker at sælge, så vær tålmodig, samt sæt den også til salg andre steder, måske endda udenlanske hifisider, derved får du forhåbentlig flere bydere og i sidste ende en højere pris. held og lykke med det

Er lidt  tvivl om jeg overhovede skal kommentere!

Det er ikke mig der er kommet med de konkrete bud men, Big smile

"Hejsa, godt du afslog dette fornærmende bud."

Panasonic at7000 er en fed projektor. Køber giver vel et bud efter hvilke penge der er til rådighed og hvor eftertragtet produktet ér for køber. Det er vel ikke fornærmende for sælger/eller for produktet!

Det er vel fint at evt. købere byder ind, så sælger får en bedrer fornemmelse af en realistisk brugtpris (beder faktisk om en vurdering i tråden). 

Og det er helt sikkert at man ofte ikke kan sælge brugte high-end projektor/tv til den værdi som de præsenterer for ejerne selv.

Har selv et pio-KRP500, som jeg selv synes er 1.000.000 værd, men folk vil max købe det for 4-5K - og det vil jeg ikke sælge til.

Derfor bliver jeg da aldrig fornærmet over et bud.

Det er vel OK vilkår at folk komme med forskellige bud på en markedsplads. Der skal vl være plads til både gode tilbud, røverpris, overpris m.m.

Pøj pøj med salget af din super gode projektorBig smile

Redigeret af geuken - 29-November-2014 kl. 12:59
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2014 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Omkring 2000.-

2000 kr.? 

Har du et belæg for dette?
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu