|
V: Panasonic pt-ae5000 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
moonbobber ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-November-2014 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg blev budt 5000 for den her på siden.. Det er vidst lige i underkanten.. Så jeg takkede pænt nej.. Selvom der snart er jul, gives der ingen gaver :) mangler ikke pengene og har faktisk slet ikke sat den til salg endnu..
Tak :) Hygge hajza Moonbobber |
|
![]() |
|
Thompson ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 16 |
Hejsa, godt du afslog dette fornærmende bud. Dem vil du få nogle stykker af, samt argumenter for hvorfor den ikke skulle være mere værd. Som sagt, hvis du ønsker at sælge, så vær tålmodig, samt sæt den også til salg andre steder, måske endda udenlanske hifisider, derved får du forhåbentlig flere bydere og i sidste ende en højere pris. held og lykke med det
![]() |
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
For ca 1 års tid siden gav jeg ca 9000,- for en med 200 timer på pæren og med 2 3D briller så syns umiddelbart også 5000,- er i underkanten.
Held og lykke med salget 😊 |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
Er lidt tvivl om jeg overhovede skal kommentere! Det er ikke mig der er kommet med de konkrete bud men, ![]() "Hejsa, godt du afslog dette fornærmende bud." Panasonic at7000 er en fed projektor. Køber giver vel et bud efter hvilke penge der er til rådighed og hvor eftertragtet produktet ér for køber. Det er vel ikke fornærmende for sælger/eller for produktet! Det er vel fint at evt. købere byder ind, så sælger får en bedrer fornemmelse af en realistisk brugtpris (beder faktisk om en vurdering i tråden). Og det er helt sikkert at man ofte ikke kan sælge brugte high-end projektor/tv til den værdi som de præsenterer for ejerne selv. Har selv et pio-KRP500, som jeg selv synes er 1.000.000 værd, men folk vil max købe det for 4-5K - og det vil jeg ikke sælge til. Derfor bliver jeg da aldrig fornærmet over et bud. Det er vel OK vilkår at folk komme med forskellige bud på en markedsplads. Der skal vl være plads til både gode tilbud, røverpris, overpris m.m. Pøj pøj med salget af din super gode projektor
![]() Redigeret af geuken - 29-November-2014 kl. 12:59 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
2000 kr.? Har du et belæg for dette?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |