|
V: Panasonic pt-at6000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Maj-2020 kl. 16:54 |
Jeg går og overvejer at skifte projektor, men vil gerne ha lidt hjælp til vurdering af min nuværende projektor til et eventuelt salg.
Men hvad ville man kunne få for sådan en panasonic pt-at6000 Den har kørt ca 2500 timer på eco på sin første lampe, der medfølger original indpakning, fjernbetjening, strøm kabel, 4 aktive 3D briller og et lille Vogels loftbeslag. Den er i pæn stand, jeg er anden ejer
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har lige solgt en tilsvarende, fik 4.500,- for den inkl chief beslag
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak, det er ikke helt ved siden af min egen tanke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |