recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic TH-42PX80 - slidt!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic TH-42PX80 - slidt!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Høxbro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Høxbro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Panasonic TH-42PX80 - slidt!
    Sendt: 12-November-2012 kl. 13:17
Hej alle.

Panasonic TH-42PX80. Hvad kan sådan en fætter indbringe? Hvis overhovedet noget?
Alle 3 HDMI porte ser ud til at være i stykker, det sammen med VGA. Der kommer ikke længere noget billede frem på fjernsynet når der er tilsluttet xbox, bluray afspiller og PC til HDMI portene, og heller intet billede når PC er tilsluttet via VGA.
Derudover virker det stadig fint, til at se TV på, hvis man da har en boks Smile

Kan jeg få noget for dette fjernsyn når det fejler sp meget, og i så fald, hvad kan jeg regne med?

Jeg er for øvrigt nyoprettet, så bær over med mig, hvis jeg har placeret dette indlæg forkertWink
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 13:50
Et meget symbolsk beløb...100kr, 2 flasker rødvin etc.
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Oktober-2006
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonSilicone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 13:53
Hmm. Hvordan vil du overhovedet tilslutte en boks, hvis alle HDMI-porte er gået? Med Scart?
Enig i, at det kun kan have en meget lille værdi, hvis nogen, med de defekter.
Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 1998
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tvkartoffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 14:15
Lige en kommentar til tilslutning af ekstern boks. Hvis boksen er udstyret med component video (f.eks yousee HD boks) så kan man opnå en ganske hæderlig billedkvalitet selvom det er analog. Det er ikke helt lige så godt som HDMI, men det er HD. Youseeboksen understøtter både 720p og 1080i over component hvilker en MEGET bedre end SCART. Andre apparater med component udgang kan med fordel også tilsluttes på denne måde hvis HDMI indgangen på TV er zappet af. Prøv det det i stedet for at kassere TVet eller sælge det for en slik. Det er bedre en man skulle tro :-)

MVH

Redigeret af tvkartoffel - 12-November-2012 kl. 14:20
Til top
videbæk24 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-November-2012
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér videbæk24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 14:19
Hvor i landet er den ....
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 18:09
Ja, jeg kunne godt bruge det. Hvis panelet er ok. Jeg har et stående med smadret panel, hvor elektronikken er næsten ny (forsikringsskade hvor selskabet ikke ville have det)
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 17:35
Skulle du af med det ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Høxbro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2012
Sted: Odense
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Høxbro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 08:55
Jeg har hidtil bare kørt med antenne kabel fra stikket i væggen, ind i min yousee boks og derfra antenne kabel op i fjernsynet. Har dog ikke prøvet det med component, men kunne jeg da forsøge, boksen er nemlig udstyret med det.
Kører i øvrigt også min xbox via componet, og det ser skam helt fint ud i, og kører da også 720p.

Men ud fra de tilbagemeldeninger jeg har fået her, og andre steder lyder det ikke som om fjernsynet er meget værd, nærmest intet værd, når HDMI portene er gået, samt VGA.
Da kvaliteten billedemæssigt stadig er klasse, vil jeg ikke bare skille mig af med det for en slik, for så vil jeg hellere bruge det, som TV i soveværelset.

Redigeret af Høxbro - 20-November-2012 kl. 08:55
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Strange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 10:39
Jeg er fra Odense og køber det gerne for 200 kr. hvis det har interesse.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 16:52
Hvad tænker du den skal koste?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu