|
V: Panasonic TH-42PX80 - slidt! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Høxbro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 47 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 13:17 |
Hej alle.
Panasonic TH-42PX80. Hvad kan sådan en fætter indbringe? Hvis overhovedet noget? Alle 3 HDMI porte ser ud til at være i stykker, det sammen med VGA. Der kommer ikke længere noget billede frem på fjernsynet når der er tilsluttet xbox, bluray afspiller og PC til HDMI portene, og heller intet billede når PC er tilsluttet via VGA. Derudover virker det stadig fint, til at se TV på, hvis man da har en boks ![]() Kan jeg få noget for dette fjernsyn når det fejler sp meget, og i så fald, hvad kan jeg regne med? Jeg er for øvrigt nyoprettet, så bær over med mig, hvis jeg har placeret dette indlæg forkert
![]() |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et meget symbolsk beløb...100kr, 2 flasker rødvin etc.
|
|
![]() |
|
DonSilicone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 331 |
Hmm. Hvordan vil du overhovedet tilslutte en boks, hvis alle HDMI-porte er gået? Med Scart?
Enig i, at det kun kan have en meget lille værdi, hvis nogen, med de defekter.
|
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Lige en kommentar til tilslutning af ekstern boks. Hvis boksen er udstyret med component video (f.eks yousee HD boks) så kan man opnå en ganske hæderlig billedkvalitet selvom det er analog. Det er ikke helt lige så godt som HDMI, men det er HD. Youseeboksen understøtter både 720p og 1080i over component hvilker en MEGET bedre end SCART. Andre apparater med component udgang kan med fordel også tilsluttes på denne måde hvis HDMI indgangen på TV er zappet af. Prøv det det i stedet for at kassere TVet eller sælge det for en slik. Det er bedre en man skulle tro :-)
MVH
Redigeret af tvkartoffel - 12-November-2012 kl. 14:20 |
|
![]() |
|
videbæk24 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-November-2012 Status: Offline Point: 12 |
Hvor i landet er den ....
|
|
![]() |
|
----OR---- ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 787 |
Ja, jeg kunne godt bruge det. Hvis panelet er ok. Jeg har et stående med smadret panel, hvor elektronikken er næsten ny (forsikringsskade hvor selskabet ikke ville have det)
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Skulle du af med det ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Høxbro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 47 |
Jeg har hidtil bare kørt med antenne kabel fra stikket i væggen, ind i min yousee boks og derfra antenne kabel op i fjernsynet. Har dog ikke prøvet det med component, men kunne jeg da forsøge, boksen er nemlig udstyret med det.
Kører i øvrigt også min xbox via componet, og det ser skam helt fint ud i, og kører da også 720p. Men ud fra de tilbagemeldeninger jeg har fået her, og andre steder lyder det ikke som om fjernsynet er meget værd, nærmest intet værd, når HDMI portene er gået, samt VGA. Da kvaliteten billedemæssigt stadig er klasse, vil jeg ikke bare skille mig af med det for en slik, for så vil jeg hellere bruge det, som TV i soveværelset.
Redigeret af Høxbro - 20-November-2012 kl. 08:55 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
Jeg er fra Odense og køber det gerne for 200 kr. hvis det har interesse.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Hvad tænker du den skal koste?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |