recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic TH46PZ85E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic TH46PZ85E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Louring Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louring Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Panasonic TH46PZ85E
    Sendt: 21-Maj-2016 kl. 13:57
Har et ældre Panasonic plasma fjernsyn med en panel fejl. Det er et 46". I venstre side af skærmen er der en lodret stribe, ca. 5 cm bred, hvor der er nogle misfarvninger. Har selv levet med fejlen i et år inden jeg købte nyt fjernsyn. Der er fod og vægophæng med.

Er det noget der kan sælges?

Mvh. Søren
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2016 kl. 15:54
Vægophæng kan vel sælges.   

Foden hvis du er heldig en efterlyser sådan en på et tidspunkt.

Et ældre defekt tv er intet værd
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2016 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Louring Louring skrev:

Har et ældre Panasonic plasma fjernsyn med en panel fejl. Det er et 46". I venstre side af skærmen er der en lodret stribe, ca. 5 cm bred, hvor der er nogle misfarvninger. Har selv levet med fejlen i et år inden jeg købte nyt fjernsyn. Der er fod og vægophæng med.

Er det noget der kan sælges?

Mvh. Søren
Jeg er enig med hansie, med defekt panel er der ingen penge i den del. 
Men jeg er en nysgerrig tekniker og kunne godt tænke mig at overtage liget til obduktion (evt. uden fod), hvis det er i nærheden af postnummer 9530 

Har nemlig aldrig prøvet at fejlfinde den type fejl før. Wink
Ikke at det er noget jeg forventer at kunne reparere, ren nysgerrighed. Big smile
Så giv lyd hvis du smider det ud til genbrug, og i nærheden af mig.

Mvh. JørgenT 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu