|
V: Panasonic TH46PZ85E |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Louring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Maj-2016 kl. 13:57 |
Har et ældre Panasonic plasma fjernsyn med en panel fejl. Det er et 46". I venstre side af skærmen er der en lodret stribe, ca. 5 cm bred, hvor der er nogle misfarvninger. Har selv levet med fejlen i et år inden jeg købte nyt fjernsyn. Der er fod og vægophæng med.
Er det noget der kan sælges? Mvh. Søren |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vægophæng kan vel sælges.
Foden hvis du er heldig en efterlyser sådan en på et tidspunkt. Et ældre defekt tv er intet værd |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men jeg er en nysgerrig tekniker og kunne godt tænke mig at overtage liget til obduktion (evt. uden fod), hvis det er i nærheden af postnummer 9530 Har nemlig aldrig prøvet at fejlfinde den type fejl før. ![]() Ikke at det er noget jeg forventer at kunne reparere, ren nysgerrighed. ![]() Så giv lyd hvis du smider det ud til genbrug, og i nærheden af mig. Mvh. JørgenT |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |