recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Panasonic VT50 - 55" i perfekt stand.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Panasonic VT50 - 55" i perfekt stand.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Panasonic VT50 - 55" i perfekt stand.
    Sendt: 25-April-2013 kl. 11:31
Hej,

Jeg har et Panasonic VT50 - 55" med orginal embalage og kvittering fra HIFI klubben, det er købt i November eller December 2012, og har kun været brugt få timer.

Det virker perfekt, og er i perfekt stand, ingen ridser eller skrammer, heller ingen burn-ins eller noget som helst andet snask på / i skærmen...

Befinder sig et sted i Randers.

Hvad ville sådan et kunne indbinge i rå kontanter ?

Mvh
Sune

Redigeret af Sbht - 25-April-2013 kl. 11:36
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 11:43
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Hej,

Jeg har et Panasonic VT50 - 55" med orginal embalage og kvittering fra HIFI klubben, det er købt i November eller December 2012, og har kun været brugt få timer.

Det virker perfekt, og er i perfekt stand, ingen ridser eller skrammer, heller ingen burn-ins eller noget som helst andet snask på / i skærmen...

Mvh
Sune
Jeg mener, hvis det stadig kan skaffes, så er prisen omkring 14K.

Men desværre er rygtet om rentension, og i visse tilfælde burn-in i mine øjne blevet fremført ret så voldsomt. Mange andre - og sikkert flere end dem der har oplevet retension m.v., har oplevet et stort set fejlfrit TV. Men rygtet her på siden er ganske markant.

Hvis du vil sælge her på siden skal du nok ikke regne med mere end omkring 8K.Smile

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej,

Mvh
Sune

Men desværre er rygtet om rentension, og i visse tilfælde burn-in i mine øjne blevet fremført ret så voldsomt. Mange andre - og sikkert flere end dem der har oplevet retension m.v., har oplevet et stort set fejlfrit TV. Men rygtet her på siden er ganske markant.

Hvis du vil sælge her på siden skal du nok ikke regne med mere end omkring 8K.Smile

Det er vel ikke et rygte, når folk melder tilbage med problemer med deres skærme. Det er desværre et lotteri med de skærme, og også fra andre producenter
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej,

Mvh
Sune

Det er vel ikke et rygte, når folk melder tilbage med problemer med deres skærme. Det er desværre et lotteri med de skærme, og også fra andre producenter
Nej, det var nok et forkert ord "Rygte", men så lad os kalde det for negativ omtale i stedetSmile
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:12
nu er det jo en vuderingstråd.

Tror de 8000.- lyder meget fornuftigt.   ny model er på vej.

Men hvorfor sælge sådan et fint tv ?
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Det er heller ikke sikkert at det bliver nødvendigt, da jeg pt. har nogle Panasonic tekniker på sagen.
Mit problem er at Panasonic åbenbart har en generelt problem med ARC.

Jeg har ikke få det til at virker korrekt med min B&W Panorama II, HiFi klubben har testet det på deres Panasonic skærm og har samme udfordringer som jeg, tester de på en samsung skærm virker det perfekt...

Jeg har en kæreste der forventer at når hun tænder for vores tv, så er der billede og lyd, men det er ikke tilfældet nu, lyden mangler tit, fordi Panasonic ikke bliver på Hjemmebiograf inde i Viera link.

Det har dog virket med en AV Reciever fra NAD, men det virker ikke med B&W Panorama II, så kan man jo diskutere hvem der har problemet, men siden B&W Panorama II virker perfekt med Samsung, og det lader til at være en generel problem med Panasonic, må det jo være Panasonic der fejler et sted?

Nå men hvis hverken jeg kan bliv klog på Panasonic eller B&W, ja så må jeg anskaffe mig noget vi ved virker, og kæresten er ved at løbe tør for tålmodighed :-(

Meeen til 8000 kr skal den nok ikke sælges, havde håbet på mindst 12.000 kr.

Men hvis det bliver aktuelt, kunne det ske at jeg skulle prøve på DBA.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:23

12.000 kan du desværre godt glemme - ellers havde jeg formentligt solgt mit egetLOL
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:25
De blev solgt for omkring 15.000,- her til sidst ?  Så 12.000 skal du nok ikke regne for et brugt tv
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:33
Okay tak :-)
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 12:58

Det er heller ikke sikkert at det bliver nødvendigt, da jeg pt. har nogle Panasonic tekniker på sagen.

Jeg har ikke få det til at virker korrekt med min B&W Panorama II, HiFi klubben har testet det på deres Panasonic skærm og har samme udfordringer som jeg, tester de på en samsung skærm virker det perfekt...

Jeg har en kæreste der forventer at når hun tænder for vores tv, så er der billede og lyd, men det er ikke tilfældet nu, lyden mangler tit, fordi Panasonic ikke bliver på Hjemmebiograf inde i Viera link.

Det har dog virket med en AV Reciever fra NAD, men det virker ikke med B&W Panorama II, så kan man jo diskutere hvem der har problemet, men siden B&W Panorama II virker perfekt med Samsung, og det lader til at være en generel problem med Panasonic, må det jo være Panasonic der fejler et sted?

Nå men hvis hverken jeg kan bliv klog på Panasonic eller B&W, ja så må jeg anskaffe mig noget vi ved virker, og kæresten er ved at løbe tør for tålmodighed :-(

Vel ikke nødvendigvis et Panasonic problem, kunne jo være et software/firmware problem hos B&W.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 13:05
Nu skal din vurderingstråd ikke drukne i opsætning af tv, men skriver alligevel.
Er Viera Link under Indstillinger i menuen sat til "Til" ?
Link strøm Af / På skal også i til i meneun under Indstillinger. Dette vil under optimale forhold tænde og slukke din soundbar, hvis soundbar slukkes med tv'et tændt, tænder den ikke automatisk næste gang tv'et tændes.
Og just in case, HDMI stik 2 på TV er ARC udgangen.
Jeg bruger en Denon 4520 som center for alle tilslutninger i mit setup, med et HDMI kabel til tv ( HDMI 2 / ARC ), jeg har på intet tidspunkt oplevet et svigt.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2013 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Vel ikke nødvendigvis et Panasonic problem, kunne jo være et software/firmware problem hos B&W.

I know, men jeg kan ikke bruge mudderkast til noget, det der med at Panasonic peger finger af B&W og omvendt, det kan jeg ikke bruge til noget, det skal blot virke...

Og en nem løsning på dette var at skifte over til Samsung, som jeg ved virker med den soundbar...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu