|
v: PCH C-200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
martin_pedersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2013 kl. 14:23 |
Jeg overvejer at skulle af med min Popcorn Hour C-200 Hvad kan sådan en måske indbringe ?
Mvh. Martin |
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
|
hunt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den blå plejer at sige mellem 1.000 og 2.000, men det er jo afhængigt af om, der er diverse drev i den. Hvis jeg skulle købe sådan én, ville jeg personligt ikke af med mere end en plovmand uden harddisk og blu-ray.
|
|
![]() |
|
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
... kunne godt være interesseret hvis prisen er rigtig :)
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Kan den afspille 3D?
|
|
![]() |
|
martin_pedersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Den afspiller 3d har dog ikke selv testet det endnu, men det er supported i softwaren..
Men jeg ville da gerne have omkring de 1500,- banditter for den. ell. hbo den er 3 1/2 år gammelt og har været glad for den :) Konen er dog ikke tilfreds med det at den skal væk :)
|
|
Mvh. Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |