recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - v: PCH C-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

v: PCH C-200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martin_pedersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: v: PCH C-200
    Sendt: 04-Februar-2013 kl. 14:23
Jeg overvejer at skulle af med min Popcorn Hour C-200 Hvad kan sådan en måske indbringe ?

Mvh. Martin

Mvh. Martin
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-April-2007
Point: 520
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af martin_pedersen martin_pedersen skrev:

Jeg overvejer at skulle af med min Popcorn Hour C-200 Hvad kan sådan en måske indbringe ?

Mvh. Martin

Den blå plejer at sige mellem 1.000 og 2.000, men det er jo afhængigt af om, der er diverse drev i den. Hvis jeg skulle købe sådan én, ville jeg personligt ikke af med mere end en plovmand uden harddisk og blu-ray.
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-December-2006
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 19:05
... kunne godt være interesseret hvis prisen er rigtig :)
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-December-2007
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 23:05
Kan den afspille 3D?
Til top
martin_pedersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_pedersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 14:04
Den afspiller 3d har dog ikke selv testet det endnu, men det er supported i softwaren..

Men jeg ville da gerne have omkring de 1500,- banditter for den.

ell. hbo

den er 3 1/2 år gammelt og har været glad for den :) 

Konen er dog ikke tilfreds med det at den skal væk :) 
Mvh. Martin
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu