recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Pioneer KRP-500M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Pioneer KRP-500M

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2008
Status: Offline
Point: 572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Pioneer KRP-500M
    Sendt: 09-September-2013 kl. 12:50
Overvejer at skyde mit elskede Pio afsted.
Det er M modellen (altså uden tunerboksen). Ingen højtalere, fod eller beslag medfølger. Den er købt i hos Sparshop den. 08. april 2009.
Den er ISF'et af Otto, og har normale brugs ridser: Altså intet af betydning, og ingen på selve skærmen.

Hvad kan jeg regne med sådan en kan indbringe nu til dags?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 12:52
Er tidligere vurderet herinde til 6000, alt for lidt imho
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Overvejer at skyde mit elskede Pio afsted.
Det er M modellen (altså uden tunerboksen). Ingen højtalere, fod eller beslag medfølger. Den er købt i hos Sparshop den. 08. april 2009.
Den er ISF'et af Otto, og har normale brugs ridser: Altså intet af betydning, og ingen på selve skærmen.

Hvad kan jeg regne med sådan en kan indbringe nu til dags?
Altså hvis du alene går efter et af det bedste billede, og ikke har behov for smart TV - og alt det gejl, så skal du altså op i et Panasonic ZT60 (pris omkring 38K), for at få noget som er bedre, og et Pana VT60 for at få noget tilsvarende.Smile

Redigeret af Hother - 09-September-2013 kl. 13:04
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mchammer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-September-2013
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mchammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 13:30
Eller et f8505 fra samsung.
Til top
geuken Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Januar-2007
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér geuken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 13:32
Vil nok mene 8000-9000!
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Altså hvis du alene går efter et af det bedste billede, og ikke har behov for smart TV - og alt det gejl, så skal du altså op i et Panasonic ZT60 (pris omkring 38K), for at få noget som er bedre, og et Pana VT60 for at få noget tilsvarende.Smile

Der er flere fors. faktorer der spiller ind. Er blandt andet træt af at være afhængig af en digital boks til tv'et, altid at have gang i forstærkeren for "kun" at høre nyheder og så har vi snakket lidt om netflix herhjemme. Og så bare for at prøve noget nyt, og gerne et par tommer størrer
Smart tv siger mig absolut intet. Kunne ikke være mere ligeglad med om den kan Skype, facebooke eller youtube.
Selvfølgelig betyder billedkvalitet en del, men pengene er ikke til at smide 20k ud for et tv (Igen )

Overvejer enten ST60 eller VT60 i 55"

Redigeret af Wolff - 09-September-2013 kl. 13:39
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mchammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 13:40
4.5 - 5k vil jeg mene.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mchammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 13:43
Netflix er en del af smart-tv, så helt ligeglad er du vel ikke
Til top
Wolff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wolff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:08
Oprindeligt skrevet af mchammer mchammer skrev:

Netflix er en del af smart-tv, så helt ligeglad er du vel ikke

Hehe du ved godt hvad jeg mener ;)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Wolff Wolff skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Der er flere fors. faktorer der spiller ind. Er blandt andet træt af at være afhængig af en digital boks til tv'et, altid at have gang i forstærkeren for "kun" at høre nyheder og så har vi snakket lidt om netflix herhjemme. Og så bare for at prøve noget nyt, og gerne et par tommer størrer
Smart tv siger mig absolut intet. Kunne ikke være mere ligeglad med om den kan Skype, facebooke eller youtube.
Selvfølgelig betyder billedkvalitet en del, men pengene er ikke til at smide 20k ud for et tv (Igen )

Overvejer enten ST60 eller VT60 i 55"

Hvorfor? Der laves alligevel nye standarder i modtageudstyr. Så selvom du køber et nyt TV med indb tunere, kan de være ubrugelige "imorgen".

Der er indbygget en meget fin og kraftig forstærker i KRP500M, så sæt et par gode satellitter til, og få en STOR lyd. Jeg har selv et par Monitor Audio Vector 10 koblet på min, og folk går hen til forstærkeren for at skrue ned, så god er lyden!

Redigeret af Kampus - 09-September-2013 kl. 14:32
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har selv et par Monitor Audio Vector 10 koblet på min, og folk går hen til forstærkeren for at skrue ned, så god er lyden!

Mon ikke bare det er ren refleks når højttalerne ikke er integrerede i tv'et?Wink
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2013 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har selv et par Monitor Audio Vector 10 koblet på min, og folk går hen til forstærkeren for at skrue ned, så god er lyden!

Mon ikke bare det er ren refleks når højttalerne ikke er integrerede i tv'et?Wink

Ha ha, jo det er det måske. Du kan se opstillingen på mit link i bunden, der er mange fronter at holde styr på...
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu