|
V: Pioneer KRP-500M |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cyberguyen...jeg tror egentlig ikke vi Pioneer ejere forventer spidsen af en jetjager, vi forstår sådan set godt at prisen på en brugt ikke kan være sindsyg høj...de fleste af os vælger nok bare slet ikke at ville sælge som du også er inde på...ikke specifikt pga prisen..men simpelthen fordi vi er tilfredse med den billedekvalitet der også var den overvejende grund til at købe det fra start af.
Sådan har jeg det ihvertfald - jeg er ligeglad med design, 3d, smarttv, og alskens nymodens pjank indbygget - for mig er det blot en monitor hvortil jeg tilslutter det jeg selv ønsker og den er pæn nok designet til at jeg kan holde ud at se på den. Jeg kan ikke se det store formål i at købe noget nyt idag til en mindre formue der alligevel ikke leverer bedre billede. Så er det egentlig ligegyldigt om jeg kan få 6 eller 8000 for det gamle. Jeg tror de fleste Kuro ejere har det lidt som mig, og blot holder fast i dem af den grund i afventning på noget nyt der for alvor rykker. :)
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der er ingen grund til at sætte ekstra forstærkning på KRP500M. Hvis jeg skruer halvt op for styrken, blir jeg blæst baglæns ud af stuen
![]() |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Redigeret af kimols - 10-September-2013 kl. 15:11 |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() ![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
VC10 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2007 Status: Offline Point: 195 |
Jeg har det på samme måde og kunne ikke drømme om at skifte mit ud foreløbigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |