recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Pioneer KRP-500M
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Pioneer KRP-500M

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 13:21
Cyberguyen...jeg tror egentlig ikke vi Pioneer ejere forventer spidsen af en jetjager, vi forstår sådan set godt at prisen på en brugt ikke kan være sindsyg høj...de fleste af os vælger nok bare slet ikke at ville sælge som du også er inde på...ikke specifikt pga prisen..men simpelthen fordi vi er tilfredse med den billedekvalitet der også var den overvejende grund til at købe det fra start af. 

Sådan har jeg det ihvertfald - jeg er ligeglad med design, 3d, smarttv, og alskens nymodens pjank indbygget - for mig er det blot en monitor hvortil jeg tilslutter det jeg selv ønsker og den er pæn nok designet til at jeg kan holde ud at se på den. Jeg kan ikke se det store formål i at købe noget nyt idag til en mindre formue der alligevel ikke leverer bedre billede. Så er det egentlig ligegyldigt om jeg kan få 6 eller 8000 for det gamle. Jeg tror de fleste Kuro ejere har det lidt som mig, og blot holder fast i dem af den grund i afventning på noget nyt der for alvor rykker.  :)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 13:22
Der er ingen grund til at sætte ekstra forstærkning på KRP500M. Hvis jeg skruer halvt op for styrken, blir jeg blæst baglæns ud af stuen Wink
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er ingen grund til at sætte ekstra forstærkning på KRP500M. Hvis jeg skruer halvt op for styrken, blir jeg blæst baglæns ud af stuen Wink

Redigeret af kimols - 10-September-2013 kl. 15:11
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 15:11
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Cyberguyen...jeg tror egentlig ikke vi Pioneer ejere forventer spidsen af en jetjager, vi forstår sådan set godt at prisen på en brugt ikke kan være sindsyg høj...de fleste af os vælger nok bare slet ikke at ville sælge som du også er inde på...ikke specifikt pga prisen..men simpelthen fordi vi er tilfredse med den billedekvalitet der også var den overvejende grund til at købe det fra start af. 

Sådan har jeg det ihvertfald - jeg er ligeglad med design, 3d, smarttv, og alskens nymodens pjank indbygget - for mig er det blot en monitor hvortil jeg tilslutter det jeg selv ønsker og den er pæn nok designet til at jeg kan holde ud at se på den. Jeg kan ikke se det store formål i at købe noget nyt idag til en mindre formue der alligevel ikke leverer bedre billede. Så er det egentlig ligegyldigt om jeg kan få 6 eller 8000 for det gamle. Jeg tror de fleste Kuro ejere har det lidt som mig, og blot holder fast i dem af den grund i afventning på noget nyt der for alvor rykker.  :)

ClapSmile
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2007
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VC10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 18:52
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg har det på samme måde og kunne ikke drømme om at skifte mit ud foreløbigt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu