|
V: Pioneer vsx 827 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2014 kl. 21:09 |
Jeg har fået et tilbud en brugt pioneer vsx 827- uden fjernbt. uden garanti. pris 1200- Skal lige høre om airplay er det indbygget eller usb wifi man skal købe?
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den skulle gerne have airplay indbygget
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
Er der ikke nogen der kan vurdere ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19937 |
Rolig nu, der er gået 1½ time. Du kan vel også selv vurdere? Du kan købe den til 4200 i Elgiganten (læser du der, svares der også på dit spørgsmål) http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarkere/VSX827K/pioneer-7-1-surround-receiver-vsx-827-k# Så 1200 er (i mine øjne) en okay pris. Dog er jeg en smule skeptisk overfor "ingen garanti og ingen fjernbetjening". Er det en sælger du stoler på, for det er typisk to ting der mangler ved en stjålen vare....... Klaus |
|
![]() |
|
Det er en fra lokal loppemarked. De er fra dødsboer tror jeg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |