|
V: Pioneer Vsx-923K 7.1 Receiver |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
isaac ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 481 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@KlausDM Det du skriver er relevant for dig. Det er ikke alle købere der går så meget op i hvor mange generationer den er gammel, der er jo en MASSE overflødigt folk ikke som udgangspunkt har brug for. Og det skal holdes op imod ja vel den nyeste variant af den eller tilsvarende receiver. Men anyways den er jo det værd som både det du og andre vil give for den. For dig måske 1000kr for andre måske 1800 osv.
Jeres vurdering er det i selv vil give for den. Selvfølgelig kunne jeg bare sige: Ja det er okay jeres vurdering er 100% korrekt som udgangspunkt. Jeg tænker hvor meget ville jeg selv give for den, ligesom i andre gør. 1600-1700kr ja okay 1500-1800 er nok hvad jeg selv ville give for den. Hvad kan man ellers få for 1500kr ift 7.2 receiver pt. Ikke særligt meget skulle jeg hilse at sige. Hvis jeg kan finde 99 mennesker der vil betale 1000kr og 1 der vil betale 1800kr, hvad er værdien så? Man kan jo ikke fastsætte hifi-udstyr uden videre, det er hvad markedet vil give som udgangspunkt. Der er jo ikke et fast markedssystem som sådan for brugte varer, som der er for nye varer. 1000kr lyder fuldstændigt vanvittigt, derfor jeg ikke tog det seriøst. Hvorfor ikke bare skrive 1kr :). Det er jo fantasitænkning. Kig på hvad du får for 1000kr pt. Den er ikke slidt eller brugt som sådan, men ja coxialen trækker fra. Men hvor meget er det stik værd? 150-200kr? Max. Ift hvor mange der får brug for det. Så har vi dens alder 1½ år. Det trækker også ned. Men den var så også på tilbud i sin tid, det er Pioneers receivere ikke lige nu. Der skal man også vurdere en pris ift om den er på tilbud eller ej. Man kan ikke bare stille et eller andet fuldstændigt lavt beløb op blot fordi det er hvad man selv vil give uden videre. Handler også om hvad man kan købe pt, hvad man kan købe på brugtmarkedet, og hvad dens efterfølger(går jeg ud fra) Vsx-924 koster pt. Men altså jeg bliver pissesur over at læse 1000kr som bud, fordi det er latterligt lavt, men hvis folk mener det 100% seriøst okay så må jeg acceptere den vurdering, selvom jeg ikke er særlig glad for den :). Redigeret af isaac - 23-Juni-2015 kl. 03:35 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jamen det står dig jo frit for at sælge til den pris du ønsker. Det bliver bare ikke let. Så prøv dba, her inde kommer det ikke til at ske.
Jeg har lige solgt et plasma-tv fra Panasonic, der var ude over garantien, for 3500 på dba... Ja, det tog en måneds tid, men er man ikke tidspresset, kan det lade sig gøre. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Du ønskede en vurdering på et produkt uden kvittering og med defekter .
Derfor de lave vurderinger. Ingen bud. Generelt kan det være svært at sælge til høje på disse forum ved mindre man ejer nogle af top modellerne. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
AV udstyr taber altså hurtigt værdien. Med en defekt er prisen endnu lavere. Kun hvis apparatet er mint condition fås anstændige priser.
Solgte 3 år gammel Pioneer SR til 1/3 af nyprisen. Der var simpelthen ingen interesse før prisen kom ned. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
nu faldt jeg lidt af her efter at have læst din lange smøre
Du mener det er forkert at vi der kommer med en vudering at den er baseret på hvad vi selv vil give, der næst kommer du jo selv med en pris der er vuderet på hvad du personlig ville give, hvad er der så galt i vi vuderer efter hvad vi vil give ? Jeg har lidt på fornemmelsen du er en af de typer der ikke kan accepterer at elektronik bare falder ualmindelig hurtig i pris, det er da muligt du ikke mener den defekt den har ikke eraf stor relevans, men det er en defekt |
|
![]() |
|
voegel ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Det er ikke dit coax stik der gør, den ikke er mere værd.
Den er jo 1,5 år gammel, og der er kommet nye modeller siden. Det er en billig entry level forstærker, og det er klart den taber værdi ret hurtigt sådan en. Hvis det var en model til 10-15.000 kr, havde den procentvis mistet mindre på 1,5 år. Det er fuldstændig vanvittigt at tro, at du kan få i nærheden af 1.800 kr for sådan en ...
|
|
Samsung LE46A966
Pioneer VSX-921 Jamo S606 HC3 sæt Popbox V8 D-link DNS-323 nas with funplug D-link dir-655 XTREME N router Ubuntu 9.10 64bit, Intel Core 2 Duo 2.2Ghz, 2GB DDR2 RAM, 6 TB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |