|
V: projektor og lærred + Martin Logan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2016 kl. 14:01 |
Hej alle sammen.
Jeg har nedlagt min lille hjemmebiograf og har lidt udstyr til overs.
Det hele er købt hos KT radio på Frederiksberg og kvittering findes også (et eller andet sted). Jeg ved ikke om jeg vil sælge det lige nu eller vente lidt, derfor søger jeg i første omgang en vurdering. Fastrammelærred: Quality screen Frame Vision Light VL-D200-W med Veltex ramme (http://qualityscreen.dk/index.php/frame-vision-light-vld210-w.html) Projektor: JVC DLA-HD350, kørt ca. 2-3000 timer og skal have ny pære. Rigtig god stand. Har hængt fast samme sted siden køb. Fleksibelt mærkevare ophæng følger med (nypris ca. 1500) Center højtaler: Martin Logan Motion 8 Bag højtaler: Martin Logan Motion 2 Afspiller: Dune HD Max Herligheden er ca. 5 år gammelt, nypriser og præcis alder kan findes frem hvis det er nødvendigt. Er der nogen af jer der kan hjælpe med en vurdering? |
|
![]() |
|
kennethp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er forresten den originale pære der er i projektoren, aldrig skiftet. Men den er brugt op og skal skiftes.
|
|
![]() |
|
Ingen vurderinger?
Tænker det ca. er 50% af nyprisen værd, er det for højt sat? |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
hvad skal projektor koste
|
|
![]() |
|
Ja det var jo spørgsmålet, du kan evt. komme med et bud :)
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Halvdelen af nypris er alt for højt sat. For et år siden solgte jeg projektor fra sine som alene kostede over 20k fra ny med helt ny Pære og lærred. Jeg fik 5500 g synes selv jeg gjorde en god handel. Har du tålmodighed til at vente på denrigtige køber er prisen bedre, men specielt mht projektorer bliver du også nødt til at se på hvad nyprisen er på varer af tilsvarende kvalitet i dag. Jeg ved ikke hvad en ny projektor af hd350 kvalitet koster i dag, men sikkert slet ikke det samme som du gav for din.
Redigeret af slumbert - 22-Juni-2016 kl. 21:08 |
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
jeg ligger nok for lagt på den hd 350 da jeg også vil indregne skifte af pøre til 1800 på dansk site så bud ville være meget lavt. mvh og held og lykke med salget
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Byder gerne 1000.- på Projektoren + Porto.
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
1500 hentet for projektor
|
|
![]() |
|
Jeg beholder den bare :)
|
|
![]() |
|
cgmand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 694 |
1500,- budt for lærredet
|
|
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |