|
V: PS3 med masser af spil og tilbehør |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2016 kl. 11:08 |
Jeg har en PS3 slim med masser af udstyr. 2 controller. 1 original, 1 kopi, 2 guitarer til Guitar hero og 3 Guitar hero spil (GH 3, 4 og metallica)
Buzz inkl. 4 buzzers. PS3 move inkl. kamera og flere spil (move sport, move party, move shoot, Sorceror) & Book og spells og Diggs. OG så er der en masse spil bl.a. Uncharted 2 og 3, GTA 4 og 5, flere Ratchet & Clank spil, God of war collection, Metal gear solid 4, flere lego spil og en masse andet (kan naturligvis sende fuld liste over spillene, men der er mange. ca. 30 stk) Og så er der også flere Skylanders spil inkl. platforme, og Disney infinity 3.0 starwars inkl. et par ekstra figurer.
Hvad kan man forlange for sådan en pakke?. og vil der være en ide i at sælge tingene separat?? |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en anden tråd... noget lig med denne... hvor HBO er 1500...
Jeg tror du vil "tjene mere" ved at sælge separat. Hvor mange GB er der på PS3´en? Tror for resten også det ville hjælpe lidt, hvis du skrev titlerne på spillene... da det måske kan have en mindre virkning på den totale og/eller separate sum :)
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
jeg er interesseret i titlerne og hvilke skylanders spil etc der er tale om.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Kunne være interesseret i Move pakken.
Hvor henne i landet befinder det sig? |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Jeg smider en liste + fotos ind af det hele.. Bliver nok først i aften. Harddisken deri har jeg selv skiftet til en større model. Mener den er 320gb, men det skriver jeg også lige. |
|
![]() |
|
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
Jeg er køber til Lego Marvel super heros - hvis du har det & vil sælge det alene til en ok pris :-)
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Jeg kunne godt være interesseret i GTA 5 samt Ratchet & Clank spillene, afhængigt af titlerne (og pris)
![]() |
|
![]() |
|
Hej
Som lovet en liste over alle mine spil Pes2010 Madagaskar 2 Guitar hero 3, 4 og Metallica. Wonderbook diggs nightcrawler Wonderbook book of spells Sorcery GTA V Singstar Ratchet & crank a crank in time Pure Burnout paradise Lego jurassic world Little big planet karting Playstation move heroes Ratchet & crank quest for boote Sly Cooper collection God of war collection Brutal legend Up Little big planet Lego straks wars the complete saga Lego Marvel superheroes Skylanders swap force Skylanders trap team Lego batman PS move the shoot Skyrim Ratchet & clank - Nexus Buzz quiz tv Skate 3 Skate 2 Skate Tony hawk proving ground L.a. Noire Battlefield 4 Front mission evolved Resident Emil gold edition GTA 4 Killzone 3 Killzone 2 Gta liberty city Disney sing it Uncharted 3 Uncharted 2 Bioshock 2 Metal gear solid 4 Battlefield bad company 2 The saboteur PS move start the party Disney infinity 3.0 star wars. 2 stk. Guitarer, 4 stk Buzzers til Buzz, 2 stk. Singstar mikrofoner og kamera + move controller. Hvad synes i?.. vil nok foretrække et samlet salg, men KAN også lokkes delvist. (men så skal det nok være mere end 1 spil så jeg ikke skal rende en masse gange på posthuset) Og det er stadig kun en vurderingstråd, for lige at få en ide om hvad man ca. vil kunne få for det.
|
|
![]() |
|
Disney infinity 3.0, GTA V og skylanders spillene vil jeg nok sælge separat.
Disney infinity 3.0 er så nyt så det burde kunne give lidt alene :)
|
|
![]() |
|
Og endelig.. den befinder sig lige udenfor Aarhus.
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Hvad siger du til Move pakken (PS3 move inkl. kamera og flere spil (move sport, move party, move shoot, Sorceror) & Book og spells og Diggs)) inkl. forsendelse til en plovmand?
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Erland ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Hej
Jeg ved ikke, hvad det er værd i almindelig handel, men jeg byder gladeligt 1500 + forsendelse Mvh. Erland |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |