recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: PS3 med masser af spil og tilbehør
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: PS3 med masser af spil og tilbehør

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Hvad siger du til Move pakken (PS3 move inkl. kamera og flere spil (move sport, move party, move shoot, Sorceror) & Book og spells og Diggs)) inkl. forsendelse til en plovmand?

Det er ok HeartWare.. Dog har jeg ikke Move sport, det troede jeg ellers.. move party, move shoot, sorcery, wonderbook diggs og book og spells.. til en plov?
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2016 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af Erland Erland skrev:

Hej
Jeg ved ikke, hvad det er værd i almindelig handel, men jeg byder gladeligt 1500 + forsendelse

Mvh. Erland

Erland.. holder dit bud selvom Move pakken går til HeartWare?
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2009
Point: 805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 07:23
Jeg vil godt give 75 kr (inkl porto)  for Lego Marvel Super heros spillet - blot til info hvis der er en der køber hele pakken og ikke skal bruge spillet :-)

Send en PM hvis jeg er så heldig ;-)
Til top
Erland Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2009
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2016 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af MortenP MortenP skrev:

Oprindeligt skrevet af Erland Erland skrev:

Hej
Jeg ved ikke, hvad det er værd i almindelig handel, men jeg byder gladeligt 1500 + forsendelse

Mvh. Erland

Erland.. holder dit bud selvom Move pakken går til HeartWare?

Ja - dog 1500 inkl. forsendelse

Nej, jeg springer fra.

Mvh. Erland

Redigeret af Erland - 08-Januar-2016 kl. 13:06
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 12:40
Ok. Erland sprang fra resten af pakken. Nogle interesserede så?. 

Som skrevet 2 controlleren (1 original og 1 kopi). 2 guitarer til Guitar hero, Buzz med controllers og 2 Singstar mikrofoner, og så spillene som skrevet tidligere. (minus Move spillene da Heartware har købt dem)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu