recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: 3 dg. gl. iPhone 7, 32 gb sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: 3 dg. gl. iPhone 7, 32 gb sort

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: 3 dg. gl. iPhone 7, 32 gb sort
    Sendt: 01-Januar-2017 kl. 12:38
Kære alle.

Jeg har fået mig en sprit ny iPhone 7, sort, 32 gb, som jeg overvejer at sælge, da jeg altid har haft Android, og simpelthen ikke kan vænne mig til iOS.
Der er for mange ting jeg bliver irriteret over (så som manglende tilbage-knap i bunden af skærmen, hvilket besværliggør enhåndsbetjening mm )

Den er købt d. 30.12.16, så er godt og vel 3 dage gammel - har selvfølgelig kvittering, æske og alt til den.
Der medfølger helt nyt originalt apple sort læder cover (værdi 399 kr. i telenorbutikken hvor det er købt - kvittering medfølger) samt et panserglas.

Dvs telefonen er helt som ny, har været i cover + panserglas fra udpakningen.

Hvad vil sådan en kunne sælges for?

Alternativt, hvad har i af spændende Android telefoner man kunne bytte med?

Befinder sig i København.

Redigeret af nexium - 01-Januar-2017 kl. 12:45
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 13:20
Enhåndsbetjening er supernemt på iPhone - netop fordi der ikke er en knap, man skal bruge.
Du swiper bare fra venstre mod højre, så er du tilbage.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 14:20
det må jeg lige prøve, det med at trække fra siden
Kan du i øvrigt fortælle mig om det er muligt at ændre på tastaturet, så jeg ikke skal ind i en anden menu /trykker på "123"-knappen for at skrive punktum og komma?

Redigeret af nexium - 01-Januar-2017 kl. 14:27
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19844
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 14:27
Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Det havde jeg også troet at man kunne, men her i Chrome browseren kan jeg ikke trække fra venstre mod højre for t komme tilbage. Der skal jeg heeeelt op i toppen, eller klikke to gange på hjem knappen for at få toppen af siden ned i en højde hvor tommelfingeren kan ramme den for at gå en side tilbage..

Vil du tilbage til siden i browseren du kom fra, eller tilbage til den andet program du kom fra?

Forrige side i Safari browser = swipe fra venstre mod højre.
Om chrome er anderledes ved jeg ikke, men i så tilfælde er det vel ikke telefonen der er noget galt med, men browseren?

Klaus (uden chrome browser)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nexium Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nexium Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 14:28
Tak Klaus. Det virker fraktisk nu. Jeg var i gang med at redigere mit ovenstående indlæg, så jeg så ikke at du havde skrevet før nu.
Kan du anbefale andre tastaturer end Apples indbyggede, som jeg også har lidt svært ved at vænne mig til.

Redigeret af nexium - 01-Januar-2017 kl. 14:30
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 14:33
- lidt lignende,der så frustrerer mig på Android. På IOS kan man til en hver tid komme til toppen af en side med et touch i toplinien - findes der en lignende kommando på android ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2017 kl. 15:24
Hvis du dobbelt tapper på mellemrumstasten, skrives der et punktum og et mellemrum.
Hvis du vender telefonen får du et større tastatur med f.eks. Komma.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu