|
V/S: 3 dg. gl. iPhone 7, 32 gb sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2017 kl. 12:38 |
Kære alle.
Jeg har fået mig en sprit ny iPhone 7, sort, 32 gb, som jeg overvejer at sælge, da jeg altid har haft Android, og simpelthen ikke kan vænne mig til iOS. Der er for mange ting jeg bliver irriteret over (så som manglende tilbage-knap i bunden af skærmen, hvilket besværliggør enhåndsbetjening mm ) Den er købt d. 30.12.16, så er godt og vel 3 dage gammel - har selvfølgelig kvittering, æske og alt til den. Der medfølger helt nyt originalt apple sort læder cover (værdi 399 kr. i telenorbutikken hvor det er købt - kvittering medfølger) samt et panserglas. Dvs telefonen er helt som ny, har været i cover + panserglas fra udpakningen. Hvad vil sådan en kunne sælges for? Alternativt, hvad har i af spændende Android telefoner man kunne bytte med? Befinder sig i København. Redigeret af nexium - 01-Januar-2017 kl. 12:45 |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enhåndsbetjening er supernemt på iPhone - netop fordi der ikke er en knap, man skal bruge.
Du swiper bare fra venstre mod højre, så er du tilbage. |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
det må jeg lige prøve, det med at trække fra siden
Kan du i øvrigt fortælle mig om det er muligt at ændre på tastaturet, så jeg ikke skal ind i en anden menu /trykker på "123"-knappen for at skrive punktum og komma? Redigeret af nexium - 01-Januar-2017 kl. 14:27 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19844 |
Vil du tilbage til siden i browseren du kom fra, eller tilbage til den andet program du kom fra? Forrige side i Safari browser = swipe fra venstre mod højre. Om chrome er anderledes ved jeg ikke, men i så tilfælde er det vel ikke telefonen der er noget galt med, men browseren? Klaus (uden chrome browser) |
|
![]() |
|
Tak Klaus. Det virker fraktisk nu. Jeg var i gang med at redigere mit ovenstående indlæg, så jeg så ikke at du havde skrevet før nu.
Kan du anbefale andre tastaturer end Apples indbyggede, som jeg også har lidt svært ved at vænne mig til. Redigeret af nexium - 01-Januar-2017 kl. 14:30 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
- lidt lignende,der så frustrerer mig på Android. På IOS kan man til en hver tid komme til toppen af en side med et touch i toplinien - findes der en lignende kommando på android ?
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1231 |
Hvis du dobbelt tapper på mellemrumstasten, skrives der et punktum og et mellemrum.
Hvis du vender telefonen får du et større tastatur med f.eks. Komma. |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |