|
V/S: 3 stk aktive Samsung 3D briller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2012 kl. 16:44 |
Hej
Jeg har 3 stk. Samsung 3D (aktive) briller(batteri, ikke genopladelige) som jeg ikke længere skal bruge. Model nr. "SSG-2100AB/XC"
De er pæne og velholdte (uden ridser eller lignende) og stort set ikke brugt.
(Jeg brugte dem til et Samsung PS63C7705)
De befinder sig i Odder; men jeg kan tage dem med til min arbejdsplads i Aarhus hvor de så også kan afhentes.. Er det nogen der er interesseret i at købe dem ? (evt. en vurdering hvis jeg skal sætte dem til salg i dba.)
På forhånd tak :-)
Redigeret af 9els1 - 16-November-2012 kl. 14:51 |
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror lige det kunne være mig...
Har du model numre på dem?
|
|
![]() |
|
9els1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Sted: Odder, Danmark Status: Offline Point: 389 |
Der står "SSG-2100AB/XC"
Det er dem her:
Redigeret af 9els1 - 15-November-2012 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
Hvor befinder de sig henne i landet?
|
|
![]() |
|
De befinder sig i Odder; men jeg kan tage dem med til min arbejdsplads i Aarhus hvor de så kan afhentes..
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Gad vide om de passer på en D8005 Model :P Kunne godt bruge et par stykker nemmerlig
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
De passer kun til 2010 modellerne...
Vil du kunne sende dem hvis det er?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
bump.....
|
|
![]() |
|
Hvad skal du have for dem hvis det er?
|
|
![]() |
|
Solgt til Gump, sendt PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |