|
V/S/B Surround Anlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2020 kl. 16:48 |
Hej,
Jeg ligger inde med et anlæg bestående af Onkyo tx-nr656
2 stk. Minipod speakers i sort 1 stk. Cinepod speaker i sort 4 stk. Micropod speakers (2 sorte / 2 røde) 1 stk. Technichs ældre men velfungerende sub Grundet flytning overvejer jeg at skille mig af med anlægget og prøve kræfter med en soundbar i stedet. Havde egentligt håbet på den nye Sonos, men synes den skuffer med manglende HDMI in samt DTS-HD understøttelse. Hvad vil en vurdering af anlægget ligge på i dag ? Er der en der ligger inde med en Soundbar, i den bedre ende, kan en byttehandel også være aktuel. Det befinder sig i Hillerød
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ingen der tør komme med en vurdering?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
De fleste vurderinger her på recordere er lave og tit til skuffelse fra sælger.
Og mange går væk fra opsætninger med mange enheder lige som du selv er på vej. Du bør nok komme med lidt alder på det hele og beskrivelse af stand.
Ridser, ryger hjem osv er vigtige i vurderingen. |
|
![]() |
|
Så kommer lidt mere info.
Onkyo'en er købt herinde for nogle år tilbage, og er i pæn stand Højtalerne er nok en 10 år gamle og har en smule patina her og der i form af en smule ridser på enkelte af dem. Generelt kommer det hele fra et ikke-ryger hjem. Jeg er med på lidt lav vurdering herinde. Mine tanker er omkring kr. 1.500 for Onkyo'en og måske kr. 2.500 for alle højttalerne - er det helt skævt ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |